عصر کرد

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

عصر کرد - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/821975/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

درهای نمایشگاه کتاب باز شد

این گنجینه را در نمایشگاه کتاب از دست ندهید

چگونه جام‌جهانی 94، آلکسی لالاس را به ستاره تبدیل کرد؟

امباپه: تلاش‌مان برای سربلند کردن هواداران‌ کافی نبود

اعلام زمان وداع دومینیک تیم با تنیس

ستاره بارسا: مدیر برنامه لازم ندارم

استارت فرانسه برای لیگ ملت‌ها با هدف رسیدن به چهار تیم برتر

1.9 میلیارد یورو دود شد؛ پروژه الخلیفی به تاریخ پیوست

صحبت های جیمی کرگر در مورد کاسمیرو

لحظات درخشان دنیس برکمپ در لیگ برتر انگلیس

میلاد از همان اول حق کاپیتانی را ادا کرد

هاشمی نسب به کمیته اخلاق احضار شد

سردار آزمون: زنوزی باشد به تراکتور می‌آیم

برگزاری نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی در بیرجند

جایگاه پنجم دانشگاه کردستان دربین دانشگاههای جامع وزارت علوم

قاضی نباید از مشورت کردن با صاحب‌نظران و اهل فن اجتناب کند

قاضی نباید از مشورت با صاحب‌نظران و اهل فن اجتناب کند

خراسان رضوی ، قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران .

نقش معلمان در توسعه و پیشرفت کردستان حیاتی است

قاضی نباید از مشورت کردن با صاحب‌نظران اجتناب داشته باشد

بیجار قطب تولید گندم در کشور است / لزوم رفع مشکلات مردم

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای: قاضی نباید از مشورت کردن با صاحب‌نظران و اهل فن اجتناب کند

تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس پنجشنبه به پایان می‌رسد

محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی به‌علت گرانفروشی

رشد 98 درصدی صادرات کالاهای اظهارشده در گمرک خسروی

دستگیری قاتلی که 3 عضو خانواده‌اش را در مریوان کُشت!

تجلیل از معلمان نمونه کردستان با حضور استاندار

داستانک/ عشق پدربزرگ

لحظاتی از جشن صعود به فینال دورتموند

شمشیربازی و افزایش امیدها برای کسب اولین مدال المپیک

تنبیه فولادی‌ها به سبک ویسی؛ تعطیلی نداریم!

مشخص شدن زمان حضور فخری در ایران

پرسپولیس آسیایی فقط یک بازیکن کم داشت

بهترین بازیکن دفاعی سال NBA معرفی شد

واکنش آنری به انتقال احتمالی امباپه به رئال

فراز کمالوند: از کمیته انضباطی بابت این رای تشکر می‌کنم

ناصرپور، بداغی، هدایت و بالی در راه تورنمنت ارمنستان

انتظار اوسمار ویه‌را از کاپیتان‌های پرسپولیس

رونالدو قاتل غول‌های عربستان

تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» منتفی شد

رابرت داونی جونیور اولین بازی روی صحنه را تجربه می‌کند

سفر بارزانی به تهران، یک تحول مهم

کسب 2 مدال‌ کشوری مسابقه ریاضی توسط دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه

انسان‌ها قبل از عصر کشاورزی، در حدود 12 هزار سال پیش، چه می‌خوردند؟

کشت 600 هزار بوته نشاء گل فصلی در محل گلخانه شهرداری

تجهیزات بازی پارک‌های کرمانشاه چقدر استاندارد است؟

سرنوشت سارق پل‌ های عابرپیاده در تهران

ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر متوقف شد

کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق در این استان

عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران