مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:رضایتمندی مردم بالاترین اثرگذاری را در ارتباطات اجتماعی ایفا می کند
وزارت رفاه
بزرگنمايي:
عصر کرد -
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت که با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در محل ادارهکل برگزار شد، با بیان نقش هر یک از کارکنان در رضایتمندی مردم اظهار کرد: باید سطح پاسخگویی و رفتارهای ما به گونهای باشد تا ضمن احترام متقابل بتوانیم زمینه های شور و نشاط را در جامعه فراهم کنیم.
حسینی با اشاره به اینکه رفتار های ما و رضایتمندی مردم بالاترین اثرگذاری را در ارتباطات اجتماعی ایفا میکند، افزود: باید برای اثربخشی در جامعه بتوانیم ارتباطات انسانی و ادبیات و رفتارهای فردی و اداری نهادینه کنیم تا رضایتمندی در جامعه حاصل شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان نکات اخلاقی و اصول و ویژگیهای فردی و انسانی خاطرنشانکرد؛ غرور کاذب مانع یادگیری می شود، خود بزرگ بینی محبوبیت انسان را از بین می برد، کم رویی مانع پیشرفت ، خودشیفتگی مانع معاشرت و عادت کردن مانع تغییر و مانع رشد و شکوفایی انسان و جامعه می شود.
وی با تاکید بر وظایف اجتماعی خطیر هر یک از کارکنان ابراز امیدواری کرد با توجه به سفارشات دین مبین اسلام و قوانین و مقررات بتوانیم دین خود را به انقلاب و مردم شریف استان ادا کنیم.
-
دوشنبه ۳۰ دي ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹:۲۰
-
۳۲ بازديد
-
وزارت رفاه
-
عصر کرد
لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/104104/