عصر کرد

آخرين مطالب

2 مدرسه جدید در کیش به بهره برداری می رسد منطقه آزاد کیش

2 مدرسه جدید در کیش به بهره برداری می رسد
  بزرگنمايي:

عصر کرد - سازمان منطقه آزاد کیش در راستای ایفای رسالت اجتماعی خود، عملیات ساخت دو مدرسه جدید 18 کلاسه و 15 کلاسه را با پیشرفت بسیار خوب در منطقه سه نوبیناد آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رضا اردلان مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش از بهره برداری دو مدرسه جدید با ظرفیت پذیرش 1000 دانش آموز در منطقه سه نوبنیاد کیش تا سال 1400 خبر داد و گفت: عملیات ساخت دو مدرسه 18 کلاسه و 15 کلاسه به ترتیب 60 و30 درصد پیشرفت فیزیکی در سال جاری پیش بینی شده است و پس از بهره برداری این مجموعه ها، دانش آموزان مدارس دولتی می توانند از امکانات تازه تاسیس بهره مند شوند.
اردلان با بیان این که تعمیر و بازسازی مدارس کیش و افزایش 12 کلاس جدید در مدارس کیش تا مهر سال جاری به اتمام می رسد گفت: این اقدام موجب حفظ ایمنی، ایجاد آرامش، و زمینه ساز یادگیری بهتر دانش آموزان خواهد شد.
وی در ادامه افزود: چهار کلاس جدید نیز در مدرسه شهید فکوری در پایگاه هوایی در دست ساخت است و برای سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: فضا و امکانات آموزشی برای برگزاری کلاس های حضوری در سال تحصیلی جدید برنامه ریزی و تامین شده است و امکان برگزاری کلاس های حضوری و غیر حضوری یا ترکیبی از فیزیکی و مجازی که از اختیارات وزرات آموزش و پرورش است و از طریق اداره آموزش و پرورش کیش اطلاع رسانی خواهد شد مهیا شده است.
اردلان با بیان این که در سال آینده فضاهای آموزشی در جزیره کیش افزایش خواهد یافت افزود: با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و همکاری سازمان نوسازی و تجهیز مدارس و بخش خصوصی شش مدرسه برای سال تحصیلی 1400 و 1401 به مجموع مدارس کیش اضافه خواهد شد.
رضا اردلان اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری حدود 600 دانش آموز نیز به دانش آموزان جزیره کیش اضافه خواهد شد و در این خصوص برنامه ریزی های لازم برای دانش آموزان جدید در مقاطع مختلف پیش بینی شده است.
وی در خصوص تولید محتوای آموزشی گفت: هماهنگی ها و برنامه ریزی های اولیه صورت گرفته و در تولید محتوای مجازی به منظور استفاده از برنامه‎ها‎ی چند رسانه ای و مالتی مدیا فراهم شده است.
رضا اردلان با بیان این که اطلاعیه هایی که توسط اداره آموزش و پرورش کیش از طریق رسانه های عمومی اعلام خواهد شد اظهار داشت: کیفیت حضور دانش آموزان و برگزاری کلاس ها با تصمیمات ملی و وزارت آموزش و پرورش به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد تا بتوانند از این فرصت آموزشی در سال جدید بهره مند شوند.
اردلان تصریح کرد: با توجه به شرایط پیش بینی شده در وضعیت های مختلف از نظر ویروس کرونا آمادگی لازم برای اجرای برنامه های آموزشی و دوره های آموزشی عمومی توسط اداره آموزش و پرورش کیش فراهم شده است.
مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش بر ضرورت توجه خانواده های ساکن در جزیره کیش به آموزش های عمومی اشاره داشت و افزود: با توجه به شرایط موجود در بخش مدارس دولتی و غیر دولتی جزیره کیش آمادگی کافی را برای برگزاری یک سال تحصیلی موفق و با نشاط دارد و پیش بینی های لازم نیز در این خصوص صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: کتاب های درسی مقاطع مختلف تحصیلی در جزیره کیش فراهم شده است و خانواده های دانش آموزان می توانند جهت دریافت کتاب های درسی خود از طریق مدارس مربوطه اقدام کنند، همچنین فرم و رنگ لباس دانش آموزان در سال تحصیلی جدید هیچ تغییر نخواهد داشت.
رضا اردلان با اشاره به پایان ماموریت سید جواد قوامی نژاد رئیس اداره آموزش و پرورش سابق کیش گفت: پرویز حیدری راد از همکاران اداره آموزش و پرورش کیش حکم سرپرستی این اداره را با پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و با امضای وزیر آموزش و پرورش دریافت نمودند.
اردلان در پایان سخنان خود از کادر پزشکی، مرکز توسعه سلامت کیش و دستگاه های اجرایی مستقر در این منطقه از جمله تمام فرهنگیان، معلمین عزیز، مسئولین اداره آموزش و پرورش کیش و کادر اجرایی مدارس جزیره کیش که در سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کووید19 نقش مهمی در پیشرفت فرایند آموزشی داشتند و سال تحصیلی را با موفقیت به پایان رساندند تشکر و قدردانی کرد.

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/138364/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کنسرت‌های اردیبهشت در راهند؛ از طلیسچی تا بانی

دقیقی: اطرافیان می‌گفتند گزینه اول تراکتور هستی

عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

فرمانده بلندپایه سپاه: پنج ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشورها خبر دادیم / ایران در زمین نتانیاهو بازی نکرد

به یاد رشادت‌های فاتح نبل و الزهرا

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

نکته‌نگران کننده استقلال؛ وزن‌تعویض‌ها بالا نیست

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

آزرده خاطر شدن رانندگان از وضعیت نامناسب جاده‌ای در 7 کیلومتری کرمانشاه + فیلم

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: تیم ملی خواهان خمس بود اما باشگاه مخالفت کرد

حسینی در مسیر قهرمانی سپاهان و تراکتور!

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان

فال انبیا فردا شنبه اول اردیبهشت 1403

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

قهرمان لیگ ثانیه آخر مشخص می‌شود

سیدحسین: از کمیته انضباطی متشکرم!

پاکو خمس هم نتوانست؛ جدایی سرمربی مطرح اسپانیایی از تراکتور

بخش اول گفت و گو با حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس

بخش دوم گفت و گو با حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس