عصر کرد

آخرين مطالب

تنها نماینده فوتبال کردستان در کشور با مربی جوان خود به رویاهای بزرگ می‌اندیشد+ تصاویر ورزشي

تنها نماینده فوتبال کردستان در کشور با مربی جوان خود به رویاهای بزرگ می‌اندیشد+ تصاویر
  بزرگنمايي:

عصر کرد - گروه استان‌ها- تیم فوتبال آوالان تنها نماینده فوتبال استان کردستان در کشور با مربی جوان خود به رویاهای بزرگ می‌اندیشد و بومی‌گرایی را برنامه و رویکرد اصلی قرار داده‌اند. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کامیاران ، حضور تیم فوتبال آوالان کامیاران به‌عنوان تنها نماینده استان کردستان در چند فصل اخیر در لیگ دسته دوم کشور، باعث ایجاد انگیزه بین بازیکنان جوان کردستانی شده است.
آوالان که سال گذشته با مشکلات عدیده مالی روبه‌رو بود امسال با حضور «مسعود مرادی» به عنوان مدیرعامل آرامش به خود دیده و تمرینات منظمی را با کادر فنی جوان و بومی خود انجام داده است.
«فریدون فاتحی» بازیکن و مربی سال‌های نه چندان دور آوالان کامیاران پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم از اعتماد به بازیکنان جوان استان می‌گوید و رویکرد و برنامه تیم آوالان در فصل جدید را «بومی‌گرایی» عنوان کرد.

عصر کرد

استفاده از بازیکنان بومی و جوان در لیگ دسته دوم کشور که بی‌شک سرمربیان لیگ برتری آن را رصد خواهند کرد می‌تواند زمینه‌ساز کشف استعدادهای بی‌نظیری همچون یاسر فیضی، سیروان قربانی شود و فاتحی که خود از بازیکنان به نام استان بود، بیشتر از هرکسی به این موضوع اهمیت خواهد داد.
«فریدون فاتحی» درباره انتخابش به‌عنوان سرمربی تیم آوالان کامیاران می‌گوید: از نیم فصل دوم فصل مسابقات 93 تا سال گذشته، به عنوان مربی در کنار اکبر یوسفی و دوست عزیزم حمید امامی در کادر فنی آوالان حضور داشتم و سپس «مسعود مرادی» مدیرعامل باشگاه آوالان، که خودشان اهل فن واز اساتید فوتبال هستند امسال با بنده تماس گرفتند و پیشنهاد سرمربیگری باشگاه برای حضور در لیگ دسته دوم کشور در فصل جدید را به بنده دادند که در حال حاضر در خدمت آوالان و مردم خونگرم کامیاران هستم.
وی با بیان اینکه مسابقات لیگ دسته دوم کشور قرار است از اوایل آذرماه برگزار شود، از حضور مربیان بومی استان در کادر فنی خبر داد و افزود: سعی کردیم از کادرفنی بومی اسفاده کنیم و مربیان جوان کردستان از جمله حسام کمانگر از کامیاران، مهران عباسی از قروه به عنوان مربی در کنار تیم باشند و لقمان رحمانی (مربی گلر از جوانرود ) و حمید اولیایی (مدیر تدارکات) ما را در فصل جدید مسابقات همراهی خواهند کرد.

عصر کرد

سرمربی تیم فوتبال آوالان کامیاران درباره تست‌گیری از بازیکنان استان عنوان کرد: با زحمات زیاد منبری سرپرست تیم و یوسفی مشاور مدیرعامل، که تدارک خوابگاه و تغذیه را به مدت دو روز جهت بازیکنان تستی دیده بودند، از بازیکنان شایسته استان تست‌گیری به‌عمل آمد و براساس نیازهای تیم، بازیکن‌هایی که قابلیت فنی برای بازی کردن در سطح لیگ دسته دوم را داشتند انتخاب و بازیکنانی را هم که از قبل برای حضور در تیم مد نظر داشتیم، اضافه کردیم.
وی برنامه اصلی باشگاه را بومی‌گرایی عنوان و تصریح کرد: برنامه امسال ما، استفاده از بازیکنای بااستعداد، جوان و جویای نام بومی است که امیدواریم با حضور این جوانان و تعدادی از بازیکنان باتجربه که سابقه بازی در لیگ دسته دوم کشور را دارند بتوانیم یک تیم قوی و باکیفیت فنی بالا تشکیل بدهیم و هدف کادر فنی ارائه فوتبالی زیبا و کسب نتایج در خور شان فوتبال کردستان و شهرستان کامیاران است و تمام سعی تیم این است که نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کردستان در لیگ دسته دوم باشیم.

عصر کرد

فاتحی سطح مسابقات امسال را با حضور مربیان سرشناس در تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم بالا خواند و افزود : قطعاً حضور چهره‌های صاحب نامی از جمله فرشاد پیوس، مهدی پاشازاده، مهردادخادمی و رضا طلایی منش و... به‌عنوان سرمربی تیم‌های حاضر در لیگ امسال، کار ما را سخت خواهد کرد، چراکه این مربیان در باشگاه‌هایی که تمکین مالی کاملی دارند و مثل ما دغدغه و مشکل مالی ندارند کار خواهند کرد و ما باید به مصاف تیم‌های تا دندان مصلح برویم، پس پیش‌بینی رقابتی سخت و سطح بالا در لیگ را داریم.
گزارش| حال و روز ناخوش تنها نماینده فوتبال کردستان در کشور؛ وعده‌ کمک استاندار به فوتبالیست‌ها هم محقق نشداصفهان| ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای دیدار با سپاهان مشخص شد وی عنوان کرد: ما شاکله اصلی تیم را بستیم و باتوجه به اینکه مسابقات به‌مدت یک هفته تا ده روز با تأخیر انجام می‌شود، همین مسئله برای ما کافی است تا بتوانیم بازیکن‌ها را از لحاظ بدنی به سطح قابل قبول برسانیم و با انجام تمرینات و بازی‌های دوستانه، هماهنگی تیمی را ایجاد کنیم، در هر حال من به تمام نفرات تیم اطمینان کامل داشته که از لحاظ فنی سطح بالایی حتی نسبت به لیگ دسته دوم دارند و برهمین اساس بسیار به آینده تیم خوشبین هستم.

عصر کرد

بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم آوالان کامیاران گفت: ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان زحمات زیادی را در موجودیت فعلی تیم آوالان کشیده‌ و حمایت‌های غلامرضا باجلانی حامی همیشگی فوتبال و رئیس هئیت فوتبال شهرستان، به‌خاطر در اختیار گذاشتن زمین چمن ورزشگاه به‌صورت اختصاصی، جای تقدیر دارد.
وی بیان کرد: فرماندار شهرستان کامیاران نیز در یک جلسه‌ای که اخیراً برگزار شد، نقطه نظرات مدیرعامل تیم را شنیدند و قول مساعدت در حد توان را اعلام کرده و امیدواریم هئیت فوتبال استان نیز در این امر مهم، مشارکتی فعال‌تر از هر سال داشته باشند.

عصر کرد

فاتحی نبود هواداران در کنار تیم به دلیل شیوع بیماری کرونا را از مشکلات اصلی تیم خواند و اذعان کرد: برگزاری بازی‌ها در ایام شیوع بیماری کرونا بیشترین ضرر را به تیم آوالان وارد خواهد کرد چراکه این تیم مردمی با هواداران بی‌شماری است؛ امیدواریم این شرایط سخت هرچه زودتر تمام شود و شرایط معمول ورزشی ازسرگرفته بشود تا شاهد حضور پر رنگ مردم خونگرم کامیاران در استادیوم باشیم.

عصر کرد

مربی تیم فوتبال آوالان تنها نماینده کردستان در کشور رسانه‌ها را یار دوازدهم تیم خواند و اظهار کرد: از خبرگزاری تسنیم استان کردستان که در چند سال گذشته حامی تیم بوده‌اند و به حق وظیفه رسانه ای خود را در حوزه ورزشی و فوتبال ادا کرده، تشکر می‌کنم، امیدوارم دیگر رسانه‌های استان نیز از این تیم حمایت کنند.
انتهای پیام/489/ش
منبع: تسنیم

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/159475/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شعر خوانی زیبای باران نیکراه

تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود

10 گل برتر رویارویی‌های صنعت نفت و پرسپولیس

بهترین بازیکنان هفته بیست و سوم لیگ برتر

مدیرروستا: تیم ملی غیر بازی با ژاپن توقعات را برآورده نکرد

اولین تمرین بارسلونا پس از شکست مقابل پاری سن ژرمن

ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند

رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!

استارت تیم ملی فوتسال ایران با برتری مقابل همسایه

حرکت انفجاری دروازه بان افغانستان در مقابل دروازه بان ایران

کارلتو بالاخره به رکورد گواردیولا رسید

میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور 51 درصد است

علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟

برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج

بیش از 90 درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند

نماینده ولی‌فقیه در استان: شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود

زمین گرد است!

برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول

حمید استیلی: قهرمان از بین پرسپولیس ‌و استقلال است

هاشم بیک زاده: ترجیح دادم از کادرفنی استقلال جدا شوم

هاشمی نسب: قانون جدیدی وضع نشود صدر می‌مانیم

از وضعیت مصدومیت طیبی تا شرایط تیم ملی فوتسال

روشن: به هیچ عنوان استقلال و پرسپولیس خصوصی نمی‌شوند!

گل دوم ایران به افغانستان در رقابت های آسیایی فوتسال

گل سوم ایران به افغانستان توسط احمد عباسی

گلایه‌های مهدی هاشمی‌نسب از میثاقی در نشست خبری

نجات دروازه های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران

بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرا می‌گیرد

بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرامی‌گیرد

سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان

وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان

سه پنالتی علیه الهلال

سیل پرواز فرنگی‌کاران به ایران را لغو کرد

مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم

تیم ملی فوتسال تاجیکستان از سد کره جنوبی گذشت

چرا هالند و دی‌بروینه را تعویض کردم

ترکیب تیم ملی فوتسال برای بازی با افغانستان مشخص شد

بازدید رایگان از محوطه‌های تاریخی و موزه‌ها

کرمانشاهیان در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی می‌کنند

ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا

سه پنالتی علیه الهلال، یکی از یکی درست‌تر!

حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال

تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی

کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد

بیش از 90 درصد کردستانی‌ها پایبند به حجاب هستند

رئیس جهاد دانشگاهی: کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود

٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند

ماجرای تنبیه بدنی وحشتناک دانش‌ آموز مرزن‌ آبادی

احتمال وقوع سیل در این سه استان

کتاب؛ ابزاری برای ایجاد رزومه یا عکس یادگاری