عصر کرد

آخرين مطالب

توطئه ضدانقلاب علیه امام جمعه انقلابی پاوه / ماموستا قادری: ذره‌ای در دفاع از دین، مردم و نظام عقب‌نشینی نمی‌کنم سياسي

توطئه ضدانقلاب علیه امام جمعه انقلابی پاوه / ماموستا قادری: ذره‌ای در دفاع از دین، مردم و نظام عقب‌نشینی نمی‌کنم
  بزرگنمايي:

عصر کرد - گروه استان‌ها- امام جمعه پاوه که این روزها هدف توطئه ضد انقلاب است اعتقاد دارد نباید ذره‌ای در دفاع از دین، مردم و نظام عقب‌نشینی کرد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه ، ماموستا ملاقادر قادری بیش از چهل سال در سنگر نماز جمعه پاوه از نظام اسلامی دفاع کرده و در طول این چهل سال همواره آماج حملات ضدانقلاب بوده است تا جایی که گروه تروریستی داعش وی را در زمانی تهدید کرد ولی ماموستا قادری پس از آن نماز جمعه پاوه را اقامه کرد و بر تهدیدات آنها خط پایان داد.
ماموستا قادری در طول این سال‌ها همواره بر ضرورت تقویت بصیرت‌افزایی و وحدت شیعه و سنی در برابر توطئه‌های دشمنان تأکید کرده و حرکت در مسیر اعتدال و رهبری و مبارزه با تندروی در هر لباسی و با هر عنوانی وظیفه روحانیت دانسته است و همواره در صحبت‌های خود بر این نکته تأکید کرده که نباید هیچ‌گاه از نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان نظام غافل شویم زیرا آرزوی دشمنان ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی و نابودی کشور است.
ماموستا قادری از زمان حمله ضدانقلاب به شهر پاوه در ماه‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز در سنگر نماز جمعه از انقلاب اسلامی دفاع کرده است و همواره منادی وحدت و یکپارچگی میان مسلمانان بوده است و یکی از پایه‌های این وحدت در استان کرمانشاه است که این ویژگی‌ها سبب شده که گروه‌های ضدانقلاب با شیطنت درصدد ضربه زدن به این عالم اهل سنت باشند.
در روزهای اخیر نیز ضدانقلاب معاند به امام جمعه اهل سنت پاوه توهین کرده است که این توهین با واکنش گسترده علما اهل سنت و تشیع منطقه و مسئولان کشوری و لشکری همراه بوده است.
ماموستا قادر قادری، امام جمعه اهل‌سنت شهرستان پاوه نیز در جواب به اهانت این گروهک‌ معاند گفت: فعالیت اصلی بنده ابلاغ دین و خدمت به مردم است و به‌عنوان یک روحانی در اورامانات واسطه‌ای بین جمهوری اسلامی و مردم هستم.
وی با بیان اینکه مسئولان و مردم شریف منطقۀ غرب کشور در استان‌های کرمانشاه و کردستان چه شیعه و چه سنی می‌دانند که در چهل سال گذشته بنده در خدمت مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌ام بیان کرد: ملت شریف و علمای بزرگوار و مسئولان همواره در شادی و غم به بنده لطف و محبت و همراهی داشته‌اند.
قادری با بیان اینکه در طول چهل سال گذشته مخالفان جمهوری اسلامی همواره از تهدید و اهانت به خود و خانواده‌ام دریغ و کوتاهی نکرده‌اند ولی ما با صبر و تحمل به کار خود ادامه داده و به برخورد بی‌ادبان تاریخ جوابی نداده‌ایم بیان کرد: در هفته گذشته تشکیلات یکی از احزاب کردی مخالف جمهوری اسلامی که اکثر سخنگویان آن‌ها اهل اورامان هستند نسبت به خانواده بنده هتک حرمت کردند و نسبت به مرحوم مادرم که 40 سال پیش فوت کرده و پدرم که 70 سال پیش فوت کرده است افترا و افک روا داشتند؛ آن‌ها نبش قبر کردند و به والدین من اهانت کردند و برخورد غلط که نشانۀ ضعف و ذلت آن گروه است، دل من را به درد آورد.
وی با اشاره به اینکه قرآن کریم به پیامبر اسلام (ص) می‌فرماید ما می‌دانیم وقتی‌که مخالفین تو حرف می‌زنند ناراحت می‌شوی اما تو صبر پیشه کن گفت: بنده عرض می‌کنم اگرچه ناراحت شده‌ام اما تردیدی ندارم این عمل نشانه شکست و ذلت آن‌هاست؛ من به مصداق «فاصبر علی ما یقولون» صبر را وسیلۀ آرامش خود قرار می‌دهم.
امام جمعه پاوه با بیان اینکه اقدام دشمنان و فکرشان برای عقب‌نشینی ما است اما این یک خیال است و ما در خدمت دین و مردم و جمهوری اسلامی هستیم و هرگز کوتاه نخواهیم آمد بیان کرد: دفاع از مسئولان و علمای بزرگ شیعه در ظاهر عمل دفاع از بنده بوده اما در حقیقت دفاع از علمای دین است، اگر علمای دین مهتوک و بدنام شوند، مسلمانان، مساجد و اهل دین ضربه خواهند دید.
وی با اشاره به اینکه این‌همه تهدید از سوی دشمن به خاطر این است که بنده از جمهوری اسلامی کنار بکشم و سکوت کنم عنوان کرد: دشمنان باید بدانند سخنان و بی‌حترامی‌هایشان در بنده تأثیری ندارد و در دفاع از دین و ملت و همراهی با نظام جمهوری اسلامی ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کنم بلکه روحیه‌ام به نسبت گذشته قوی‌تر و برای خدمت بیشتر به مردم مصمم‌تر می‌شوم و بر فکر و عقیده خود ایستاده‌ام.
ماموستا قادری: روحانیون قاطعانه در مسیر «تبعیت از رهبری و مبارزه با تندروری» گام بردارندماموستا قادری: شهادت سپهبد سلیمانی تمامی مجاهدان ستمدیده در کشورهای اسلامی را داغدار کردماموستا قادری: "آمریکا، یهود و نصارا" دشمن اسلام هستند
پس از توهین ضدانقلاب به امام جمعه انقلابی پاوه بسیاری از اشخاص و نهادها با صدور بیانیه‌ای این اقدامت را به شدت محکوم کردند.
سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد: توهین شنیع و بزدلانه رسانه‌های معاند و ضدانقلاب که با دلارهای سعودی - صهیونیستی حیات انگلی خودرا مخفیانه ادامه می‌دهند، به ماموستا ملاقادر قادری که عالِمی فرهیخته و مجاهدی نستوه و یار انقلابی نظام و رهبری در بزنگاه‌های حساس و مهم بوده‌اند، نشان از خباثت و ذات پلید ضدانقلاب است و آن را بشدت محکوم کرده، و به ضدانقلاب کوردل هشدار می‌دهد که اینگونه اقدامات بی‌شرمانه و کثیف هیچ خللی در عزم و اراده بزرگان و عالِمان اهل سنت برای دفاع از اتحاد، وحدت و همدلی مردم ایران وارد نخواهد کرد. 
استاندار کرمانشاه نیز با بیان اینکه ماموستا ملاقادر قادری مقبول مقام معظم رهبری است و یک چهره ملی است گفت: هجمه‌هایی که در این برهه‌ها به ماموستا قادری می‌شود عملی تنفر برانگیز است.
وی با اشاره به اینکه برای معاندین چیزی به غیر از توهین و افترا به علما و مسئولین باقی نمانده است عنوان کرد: ماموستا ملاقادرقادری مقبول تشیع و تسنن است و یک فرد مطالبه‌گر در حوزه‌های مختلف حتی حوزه اقتصادی است و برای بازگشایی مرز تلاش کرده است و ماموستا چهره‌ای فرهنگی و در این حوزه بسیار فعال است و فردی مقبول مردم است و حرکات سخیف ضدانقلاب از این مقبولیت نمی‌کاهد.
همچنین در پی اهانت رسانه‌های معاند به علما و بزرگان عرصه دین، دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه طی بیانیه‌ای، این حرکت گستاخانه را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است که توهین به امام جمعه محبوب و بصیر پاوه که سال‌های سال است با روشنگری، بصیرت و ارشاد، نقش بسیار موثری در حوزه وحدت و تقریب مذاهب اسلامی داشته و در بسیاری از خطبه‌ها و موضع‌گیری‌های‌شان دلسوزی خود را نسبت به اقتدار ایران اسلامی قاطعانه بیان نموده و در دفاع از حقوق مردم متدین و مرزدار منطقه، دغدغه‌های سازنده خود را همراه با راهکارهای لازم به مدیران، جهت رفع مشکلات معیشت و بیکاری مرزنشینان صادقانه بیان نموده و در هیچ شرایطی از پیگیری مسائل منطقه کوتاه نیامده و خوشبختانه همواره تلاش ها وتوصیه‌ها و پیگیری‌های دلسوزانه وی به واسطه جایگاه ویژه‌ای که دارند به ثمر نشسته است.
آنچه که روشن است و مردمان این دیار شاهد آن هستند فعالیت‌های این شخصیت فرهیخته و علمی و محبوب که بیش از چهار دهه در سنگر محراب و منبر و بسیاری از محافل روشنگری و بیان شرارت‌های دشمنان ملت کرد به عنوان یک شخصیت برجسته، هر از چند گاهی توسط این‌گونه رسانه‌ها مورد بی احترامی قرار گرفته‌اند که صد البته هر گاه این توهین‌ها را می‌بینیم مردم و مسئولان به خصوص جوانان بیشتر قدر این شخصیت بزرگوار را می‌دانند و بیشتر به شرارت معاندین کوردل که هیچ پایگاه اجتماعی ندارند پی خواهند برد.
دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان کرمانشاه توهین ناجوانمردانه آن رسانه معاند و وطن فروش به بزرگان و علمای اهل‌سنت را نشان‌دهنده ذلت و شکست شما دانسته که با این شیوه‌های ناشایست به تهمت و تخریب روی آورده‌اید. شما بعنوان رسانه معاند می‌خواهید با سیاه‌نمایی، توهین و افتراء جایگاهی بدست آورید که خوشبختانه غیر از شرمساری چیزی نصیبتان نخواهد شد. 
انتهای پیام/833/ی
منبع: تسنیم

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/162616/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال

سنجش سلامت 21 هزار نوآموز کردستانی

لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان

سریع‌ترین مرد دنیا حامی رونالدو

گزینه عجیب بایرن؛ مربی اخراجی یونایتد!

صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!

یاسین سلمانی در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد

راه پرسپولیس و استقلال از هم جدا شد

10 تقلب بزرگ و فراموش نشدنی دنیای فوتبال

برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون

مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم

حساس‌ترین مبارزه کشتی فرنگی برای المپیک

زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد

ارسال 342 اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر

نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان

شهرداری‌های کردستان مدیریت دفن بهداشتی زباله را ندارند

80 درصد آلودگی هوای کردستان مربوط به خودروهای فرسوده است

سخنان جالب دکتر کاکاوند در مورد شاعر مهستی گنجوی

پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو

جشن بی‌لباس‌ها در لباس خیبر!

جریمه 100 میلیونی برای سرمربی آلومینیوم

برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا با گل های زیدان و مک منمن

حاشیه های فوتبال جهان

شهرهای میزبان جام جهانی 2024 فوتسال معرفی شدند

حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی

پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال

پیروزی دنور برابر لیکرز در دومین مسابقه پلی‌آف بسکتبال

قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی

یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد

آب‌های کردستان، به کام دیگران

محاکمه دوباره کارگردان متهم به تجاوز

مرگ تلخ یک دانشجوی دندانپزشکی در رفسنجان

ماجرای دستگیری یک قاتل فراری در شوش

حرکت پر سر و صدای آمریکا علیه ایران

انتصاب مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

شعرخوانی زیبا از دکتر کاکاوند

ای مرغ سحر عشق ز پروانه بیاموز

از کنار زدن مسی تا 21 جایزه با رئال در 9 ماه!

اعزام همزمان یزدانی و قاسم‌پور به مسابقات رنکینگ جهانی

اینزاگی: این داستان قهرمانان زیادی داشت

گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا 2028

اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد

لجبازی میلان با اینتر؛ جشن قهرمانی ممنوع!

معافیت 2 قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی

قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد

انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو

حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس

اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری 173 کرسی نقد و نظریه پردازی

کنتور برق 85 درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد