عصر کرد

آخرين مطالب

اجرای 117 کیلومتر خط انتقال آب در کردستان گفتگو

اجرای 117 کیلومتر خط انتقال آب در کردستان
  بزرگنمايي:

عصر کرد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 117 کیلومتر خط انتقال آب و بیش از 38 کیلومتر شبکه در نقاط مختلف استان اجرا شده است.
به گزارش جماران، محمدحسین محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال یک هزار و 578 فقره انشعاب واگذار، یک هزار و 680 مترمکعب مخزن، 17 باب ایستگاه پمپاژ اجرا و 9 دهنه چشمه در روستاهای استان بهسازی شد.
وی به آبرسانی پایدار به 217 روستای استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: با این اقدام 24 هزار و 151 خانوار معادل 86 هزار و 532 نفر از آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار بهره‌مند شدند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان یادآور شد: با یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی از اسفندماه سال گذشته، برنامه ریزی کامل و جامعی برای تقویت آبرسانی به روستاها در دستور کار شرکت آبفا قرار گرفت و تاکنون در این راستا اقدامات مناسبی انجام شده است.
محمدی با تاکید بر تداوم اقدامات شرکت آبفا برای ارتقای خدمات رسانی به روستاها و افزایش بهره مندی ساکنان آنها از خدمات تأمین آب شرب پایدار، افزود: این طرح‌ها گام مهمی در راستای جلوگیری از مهاجرت روستاییان خواهد بود.
منبع: جماران
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد 30561280 را به همراه موضوع به آدرس ایمیل [KHABARBAN] ارسال فرمایید.
با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 1382/10/17 مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

عصر کرد

طرح جدید مجلس انقلابی: دولت مکلف است تا 20 سال دیگر اسراییل را نابود کند

عصر کرد

عکس| توقیف موتور سنگین 1400 سی سی در خیابان فدائیان اسلام تهران

عصر کرد

جزئیات یک پرونده کودک آزاری

عصر کرد

فشار شدید اسرائیل و عربستان بر دولت ترامپ برای حمله نظامی به ایران

عصر کرد

راویان برگزیده « قصه‌های‌ ایثار» معرفی‌شدند
خبر بعدی: تجمع چهارمین بار آبداران کهگیلویه و بویراحمد بعلت پرداخت نشدن مطالبات+پاسخ مسئولان
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جمعی از آبداران شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد برای چندمین بار بعلت نگرفتن حقوق بعد از 6 ماه در جلوی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد تجمع کنند.
به گزارش ایسنا یکی از این آبداران گفت: از سال 79 تا کنون در مجموعه آب و فاضلاب خدمت می کنم با این وضع و شرایط در هیچ جای دیگر بکار گرفته نمی شوم آیا پس از حدود 21 حق زندگی نداریم.
یکی دیگر از این آبداران در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: با وجود همه مشکلاتی که در این هفت هشت ماه برای ما آبداران بوجود آمد هیچ گونه خللی در آبرسانی روستاهای استان بوجود نیامد اما چرا مطالبات و حق ما را نمی دهند.
وی افزود: یکی دیگر از مشکلات ما آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد قرارداد منعقد شده با ما 173نفر آبدار است که روزانه 2 تا 4 ساعت برای ما حساب می کنند و به قول خودشان می خواهند حقوق به ما دهند که این مساله را نمی پذیریم.
این آبدار تصریح کرد: آقای دکتر گیاهی معاون منابع انسانی آبفای کشور در نشستی که 15 آبان ماه داشتیم قرار بود مشکلات ما حل شود اما مشکل‌مان که حل نشد و همان حداقل بیمه ای که تا شهریور ماه به آن دلخوش بوده ایم را نیز قطع کردند.
وی تاکید کرد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد باید پاسخگوی مطالبات و مشکلات آبداران باشد. یکی از همکاران ما پری روز فوت کرد اما متاسفانه بیمه ندارد و هم اکنون خانواده اش فاقد بیمه هستند کی باید پاسخگوی این خانواده باشد؟
یکی دیگر از این آبداران نیز به خبرنگار عنوان کرد: از خرداد ماه 99 تاکنون مطالبه داریم و تا شهریورماه نیز بیمه واریز کردند اما تاکنون بیمه نیستیم.
یک آبدار دیگر به خبرنگار ایسنا افزود: در این شرایط کرونایی و وضعیت اقتصادی از تیرماه تاکنون یک ریال حقوق دریافت نکرده ایم. از مسئولان و متولیان استانی و کشوری انتظار داریم به مشکلات آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد در این شرایط اقتصادی و کرونایی رسیدگی کنند.
وی خاطرنشان کرد: فرزند 6ساله دارم که با مشکل بیماری قلبی مواجه است و آبان ماه امسال برای انجام عمل جراحی در دی ماه نوبت زدم اما متاسفانه با وجود اینکه از بیمارستان زنگ زدن که برای انجام عمل مراجعه کنید دفترچه بیمه نداریم و حقوقی هم به ما پرداخت نشده که بتوانم فرزندم را درمان کنم.
آبدار دیگری در گفت و گو با خبرنگار ما ادامه داد: جرم ما چیست آیا جز خدمت و آبرسانی به مردم چیز دیگیر هست با این وضعیت تا آلان برای گذران زندگی خود تنها گدایی نکرده ایم.
وی تاکید کرد: 20 سال سابقه آبداری دارم و هم اکنون هفت ماه(از خردادماه تاکنون) حقوق دریافت نکرده ام و روزانه سه ساعت کار برای ما حساب می کنند و وقتی علتش را پیگیری می کنیم می گویند چرا چون تجمع کردید!
یک آبدار دیگر عنوان کرد: ما هیچ گونه بحث سیاسی با کسی نداریم و فقط و فقط به خاطر دفاع از حق و حقوق و مطالبات‌مان تجمع مصلحت‌آمیز کرده‌ایم.
یکی دیگر از این آبداران گفت: 22 سال سابقه کار دارم که کارمان با کلر است اما متاسفانه با وجود این حقوق به ما نمی دهند و بیمه و ساعت کاری(24 ساعته کار می کنیم اما ساعت کاری ما را 4 ساعت حساب می کنند) ما را کم کرده اند. بخدا نان برای فرزندانمان نداریم و در مقابل خانواده و زن و بچه‌مان از بی پولی بعلت ندادن حقوق در این شرایط اقتصادی و کرونایی خجالت می کشم. اگر ما را نمی خواهند تحت پوشش کمیته امداد قرار دهند.

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/171715/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شاعرانه/ چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال

میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ ها باقی می‌ماند

عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان

رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد

عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم

شوت های قویتر از موشک در رقابت های لالیگا

بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو

معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور

پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو

ستاره تیم ملی در یک‌ قدمی آقای گلی جام ملت‌ها

صعود مس رفسنجان به جمع 8 تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان

جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد

عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)

138 صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند

تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد

دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور 50 عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد

سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد

سنندج مهد عقلانیت و آزاداندیشی است

برگزاری 19 عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی

ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج

افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم

شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند

رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است

داستانک/ سمعک با کارکرد متفاوت

شغل جدید ستاره نیوکسل؛ راننده کامیون!‏

دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک

خلاصه بازی مس رفسنجان 1(5) - پیکان 1(4)

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است

برگزاری 19 عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج

پیکر امام جمعه سابق جوانرود تشییع و خاکسپاری شد

بازگشایی بازارچه‌های "هنگه‌ژال و سیف" در حال پیگیری است

برای خریدن کتاب هایی درباره اهل بیت(ع) به چه چیزهایی باید توجه شود؟

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

فتحی قهرمان مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بزرگسالان شد

نتایج فینال 5 وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد

آنالیز یک تغییر؛ کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

بنزما و طلسم بزرگان؛ کریم را چه می‌شود!‏

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

80 بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد

"کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد

دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد