عصر کرد

آخرين مطالب

صحنه سازی برای سرپوش گذاشتن از یک جنایت/ دستگیری 2 برادر به اتهام قتل اجتماعی

صحنه سازی برای سرپوش گذاشتن از یک جنایت/ دستگیری 2 برادر به اتهام قتل
  بزرگنمايي:

عصر کرد - فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان قتل یک شهروند فنوجی در کمتر از 24ساعت خبر داد.
دستگیری 6 سارق حرفه ای و کشف 12 فقره سرقت در خاش
فرمانده انتظامی شهرستان "خاش" از دستگیری 6 سارق در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 12 فقره سرقت کابل از اماکن دولتی و غیر دولتی و سرقت احشام در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سرهنگ ابراهیم کوچکزایی در تشریح این خبر اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به ویژه در محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان توسط عوامل انتظامی شهرستان خاش اجرا شد.
وی افزود: در اجرای این طرح ها، 6 نفر سارق کابل و احشام دستگیر و 12 فقره انواع سرقت و 2 فقره کلاهبرداری کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خاش در پایان با قدردانی از همکاری مطلوب شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح های انتظامی، خواستار اعلام موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق پل ارتباطی 110 شد.
دستگیری عاملان درگیری مسلحانه وایجاد ناامنی در دلگان
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان درگیری و تیراندازی مسلحانه در شهرستان دلگان خبر داد.
سردار"احمد طاهری"در تشریح این خبر اظهار داشت: شانزدهم آذر ماه سال جاری در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان دلگان بررسی موضوع به صورت ویژه دستورکار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با حضور مأموران در صحنه و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، 2 جوان ناشناس در پی یک اختلاف قبلی بوسیله سلاح گرم به سمت منزل شهروندی در یکی از مناطق شهرستان تیراندازی و سپس از محل متواری شده اند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور دستگیری عاملان این اقدام تحقیقات تخصصی پلیس آغاز و با تلاش صورت گرفته هویت متهمان مشخص و هر 2 آنان طی 2 عملیات ضربتی و غافلگیرانه با هماهنگی قضائی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان دلگان دستگیر شدند.
سردار طاهری با اشاره به کشف 2 قبضه سلاح کلاش استفاده شده در این تیر اندازی، خاطر نشان کرد: هر 2 متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی بر عزم جدی پلیس در برخورد با هر گونه نا امنی در سطح استان تأکید و از خانواده ها و بخصوص سران طوایف خواست تا ضمن آگاهسازی جوانان درپیشگیری از جرایم ، آنها را از عواقب سخت حمل انواع سلاح گرم و سرد آگاه سازند.
سارق 19 ساله حین سرقت توسط پلیس زابل دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری سارق منزل حین سرقت در این شهرستان خبر داد.
احمدثمره حسینی اظهار داشت:درساعت 12 و30 روز گذشته ،طی تماس تلفنی یکی از شهروندان شهرستان زابل با مرکز فوریت های پلیس 110 و مبنی بر حضور فردی ناشناس در منزل او، بلافاصله ماموران کلانتری11 شهرستان به آدرس اعلامی اعزام شدند.
وی افزود: فرد تماس گیرنده پس از حضور ماموران پلیس در محل بیان داشت که به همراه خانواده جهت انجام کاری به بیرون خانه رفته بودیم که هنگام برگشت وحین ورود به منزل متوجه سر و صدا از داخل منزل و حضور فردی ناشناس شده که بلافاصله با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع می دهد.
سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: ماموران با هوشیاری کامل وارد منزل شده و با یک عملیات غافلگیرانه، سارق را که در حال جمع کردن اشیاء و وسایل قیمتی از داخل منزل بوده را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان زابل خاطرنشان کرد: متهم 19 ساله پس از انتقال به کلانتری ، در بازجویی های فنی پلیس به 4 فقره سرقت لوازم منزل اعتراف کرد که دراین رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ ثمره حسینی در پایان ضمن تقدیر از عملکرد سریع ماموران ، اقدام درست و به موقع صاحب خانه را بسیار تاثیرگذار دانسته و بیان کرد: رعایت نکات ایمنی قبل از خارج شدن ازمنزل ، از عوامل مهم در پیشگیری از سرقت می باشد که ابتدایی ترین آنها اطمینان حاصل نمودن از سالم بودن قفل های درب منازل می باشد.
صحنه سازی برای سرپوش گذاشتن از یک جنایت/ دستگیری 2 برادر به اتهام قتل
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان قتل یک شهروند فنوجی در کمتر از 24ساعت خبر داد.
سردار" احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره تصادف منجر به فوت در یکی از محلات شهرستان فنوج ، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: مأموران با حضور در صحنه تصادف مشاهده کردند که فردی در اثر تصادف با خودروی نیسان دچار آسیب جدی شده و در دم فوت نموده است.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان فنوج با توجه به مشکوک بودن صحنه جرم ،تحقیقات میدانی و پیگیری های پلیس با استفاده از روش های علمی کشف جرم، ساختگی بودن صحنه تصادف و علت دیگر مرگ مقتول برای آنان محرز و مشخص شد.
سردار طاهری بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی و تخصصی و همکاری معتمدین روستا موفق به شناسایی متهمان که 2 برادر بودند شدهد که اقدام به صحنه سازی قتل کرده بودند .
این مقام ارشد انتظامی در استان تصریح کرد :در نهایت با تلاش های ماموران پلیس آگاهی و با انجام یکسری اقدامات تخصصی مخفیگاه قاتلان در یکی از روستاهای شهرستان فنوج شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر 2 برادر در کمتر از 24 ساعت از ارتکاب قتل دستگیر شدند.
وی افزود: متهمان که در ابتدا منکر جنایت ارتکابی شدند در نهایت به قتل شهروند فنوجی و نحوه اجرای آن اعتراف کردند و گفتند، به دلیل اختلاف قبلی و مسائل مالی با مقتول با وی درگیر می شوند و با سنگ اقدام به ضربه شدید به سر او کرده و پس از بیهوشی متوفی را به 200 متر جلوتر نزدیک جاده روستایی در شهرستان می برند و شروع به صحنه سازی می کنند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان تشکیل پرونده برای متهمان و معرفی آنان به مراجع قضائی به مخلان نظم و امنیت هشدارداد :پلیس با تمام توان و اقتدار و اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم به هرشیوه و نحوی ، آرامش و آسایش عمومی شهروندان را مختل کنند و برابر قانون و با قاطعیت با مجرمان با قاطعیت و سرسخت رفتار می کند.
پایان پیام/291

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/177624/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

جریمه 10 درصدی پس از باخت به پرسپولیس

نمایی زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین (فیلم)

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

«ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی

رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند

صدای آرامش بخش رودخانه در میان کوه‌های روستای بهرام آباد + فیلم

چرا «طلای ابلهان» واقعا ارزشمند است؟

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

سردار آزمون به میلان رسید

جنجال در لیگ کنفرانس؛ مربیان معروف درگیر شدند

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

تحریم نشست خبری اوسمار ویرا توسط خبرنگاران

نجات مهم در کامبک بزرگ آبی‌ها

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!

نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

حیرت زدگی تیری آنری از تکل کانسلو روی دمبله در دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

گل اول لیورپول به آتالانتا توسط محمد صلاح

پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟

کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس

اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!

مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است