عصر کرد

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

عصر کرد - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/821975/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کردم روانه هرچه پسر داشتم به شهر باشد کز آن میانه یکی کارگر شود

عجیب‌ترین تصمیم کمک داور در تاریخ لیگ‌برتر!

پیام رئال به هواداران؛ برنابئو امشب می‌غرد!‏

رامین: حرف‌های زیادی با هواداران سپاهان دارم

ترکیب رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ اعلام شد

سردار آزمون: گفته بودم استقلال شانس اول قهرمانیست

سردار آزمون: بردیف بهترین مربیم بود

نصرالله عبداللهی: تیم نکونام باید حمله کند و نترس بازی کند

توخل: بسیار بعید است که در بایرن بمانم

دعوت مدیر ورزشگاه دستگردی به جلسه بازی پرسپولیس

اینتر قرارداد اینزاگی را 5 دقیقه‌ای تمدید می‌کند!

ادعای خبرنگار عراقی: بارزانی در سفر به تهران، تعهداتی داد

دستگیری 2 جاعل سابقه‌دار در کرمانشاه

بنای ما بر حمایت جدی است

انتشار «لی‌لا» نوشته مریلین رابینسون

آلونسوی جدید متولد می‌شود؛ اسطوره رئال در آلمان

به این تیم اعتماد کنید

فروش اولین قرارداد مسی؛ یک برگ دستمال 30 میلیارد!‏

تساوی عجیب در سرمای تبریز

پافشاری هوادار به برگزاری بازی با پرسپولیس در دستگردی

بی‌فایده برای دو تیم نارنجی

دستورالعمل سازمان لیگ درباره جلوگیری از حاشیه‌های غیرمتعارف

ناصر الخلیفی، مرد پروژه‌های شکست‌خورده!‏

مشخص شدن رقبای سرلک در مسابقات جهانی گزینشی المپیک

مقایسه امباپه با رونالدو و مسی شرم آور است

سانتیاگو برنابئو در فاصله 3 ساعت تا شروع بازی رئال مادرید - بایرن مونیخ

قتل در کرمانشاه؛ دستگیری در شهر قدس

کردستان دارای 1.1 دهم میلیارد تُن ذخایر معدنی است

تولید 3 درصد گندم کشور در شهرستان بیجار

مسابقات «دادرس» هلال احمر در قروه پایان یافت

وزیر ارشاد: مردم کتاب را رها نکردند

حمله به منتقدان جود بلینگام؛ منصف باشید!‏

تیم جدید اسماعیل‌نژاد مشخص شد

پیام خوش اداره ورزش تبریز به تراکتوری‌ها

اصغر شرفی: اولین سالی است که برای بازیکنان خارجی پول حرام نکردیم

هوادار - پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین

پورعلی‌گنجی به پرسپولیس برگشت

بازگشت ستاره‌ای که پدرش عاشق ژاوی بود!‏

سیانکی سرمربی جوانان پاس شد

رئال نه، منچستریونایتد باارزش‌ترین باشگاه دنیا است

اسم فلیک را نیاورید، برای بایرن بزرگ افت دارد!‏

اتفاق عجیب در بازی استقلال؛ جاگیری‌های کمک‌داور در زمین مسابقه و فیفایی که تایید نمی‌کند! + عکس

رایزنی نظامی - امنیتی فرمانده کل سپاه و نیچروان بارزانی +جزئیات مهم

رفع مشکلات مردم با همت مدیران امکان پذیر است

قتل در کرمانشاه دستگیری در شهر قدس

دستگیری قاتل کرمانشاهی در شهر قدس تهران

تب و تاب لیست‌های انتخاباتی در واپسین ساعات مجاز تبلیغات

ورود سامانه بارشی به جو کرمانشاه از اوایل هفته آینده

برپایی 645 صندوق اخذ رأی برای انتخابات دور دوم در کرمانشاه

نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است