عصر کرد

آخرين مطالب

نماینده ولی فقیه در کردستان: دشمنی‌ قدرت‌های شیطانی به خودشان برگشت سياسي

  بزرگنمايي:

عصر کرد - سنندج - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دشمنی‌ قدرت‌های شیطانی با ملت و نظام اسلامی به خودشان برگشت و ضربه‌ای که با تحریم‌ها به اعتبار خود زدند بدتر از مشکلاتی است که برای کشور ما ایجاد کردند.

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی روز شنبه در مراسم صبحگاه‌ مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت:‌ شاید مشکلاتی از تحریم‌ها برای ما پیش آمده باشد اما برکات بیشتری نصیب ما شد حتی در بخش‌هایی نیز به استقلال رسیدیم و از نظر علمی هم به سرعت در حال پیشرفت هستیم و در بخش اقتصادی هم این پیشرفت اتفاق خواهد افتاد.
وی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی و مجموعه نیروهای آن باید در کنار توجه به اقتصاد کشور، امنیت جامعه را هم تامین کنند، اضافه کرد: خداوند آنچنان قدرتی به ملت و نیروهای مسلح ما داده که دشمنان از مواجه با آن مایوس شدند.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: به دلیل ناتوانی دشمن در جنگ با ما، آنها از جبهه دیگری وارد و جنگ اقتصادی و روانی راه انداختند تا از این طریق به مردم و کشور ضربه بزند اما با هدایت‌ها و راهنمایی‌های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب شکست آنها در این بخش هم در حال ظهور است.
وی با بیان اینکه چه کشوری را می‌توان پیدا کرد که نیروهای نظامی و امنیتی آن در چنان توانایی باشند که دشمنان نتوانند خدشه ای به امنیت ان وارد کنند، یادآور شد: ایران توانست در مدت کوتاهی اقتدار دریایی انگلیس که مظهر شیطانی این قدرت‌ها بود و چند قرن بر دریاها سیطره داشت را درهم بشکند و با ساقط کردن پهپاد آمریکایی هم اقتدار نظامی استکبار را در هم شکست.
آیت الله حسینی شاهرودی اظهار داشت:‌ یکی از اساسی ترین ارکان انقلاب ما اسلامیت است، ما انقلاب کردیم تا دین خدا را یاری و حاکمیت اسلام را در کشور ساری و جاری کرده و آن را در دنیا ترویج دهیم.
وی با اشاره به اینکه زحمات و فداکاری‌های پلیس برای خدا و مردم است، افزود: کارکنان نیروی انتظامی برای اینکه مردم در آسایش و امینت باشند از خودگذشتگی می‌کنند تا نظم و آرامش و ثبات در این کشور برقرار باشد.
آیت‌الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه نیروی انتظامی شب و روز خود را برای این اهداف اختصاص داده است، تاکید کرد:‌ پلیس مجموعه‌ای است که حضور آنها موجب آرامش و اطمینان مردم شده و در صحنه‌های مختلف در مواردی که شاید حتی مردم نمی‌دانند این نیروها حضور فعال دارند تا از هر رخداد هر مشکلی برای آحاد جامعه پیشگیری شود.
وی اظهار داشت:‌ نیروی انتظامی چه در فضای امنیتی که دشمنان به دنبال برهم زدن آن هستند چه در فضای مجازی و اجتماعی حضوری مقتدرانه دارد و با هر گونه جرم و تخلف با قدرت برخورد کرده و اجازه نمی دهند صدمه ای به این امنیت پایدار وارد شود.
فرمانده انتظامی استان کردستان هم در این آیین گفت:‌ جلوه‌های امانتداری، کارآمدی، شجاعت، ایثار، فداکاری و هوشمندی کارکنان نیروی انتظامی هر روز بیشتر از قبل نمایان‌ می‌شود.
سردار علی آزادی با اشاره به اینکه جای جای میهن اسلامی میدان خدمت‌گذاری و مبارزه همکاران نیروی انتظامی است، اظهار داشت:‌ آنها گاهی در مرز و مرزبانی، در مقابله با سوداگران مرگ، مقابله با اراذل و اوباش، مقابله با قاچاقچیان و برخورد با جرائم فضای مجازی و یا در امدادرسانی و خدمت به مردم در سوانح و حوادث از خودفداکاری نشان می‌دهند.
وی اضافه کرد:‌ پلیس متشکل از نیروهایی مقتدری است که پاسدار ارزش‌های اسلامی بوده و با تمام توان در مقابل تهدیدات ایستاده اند.
سردار آزادی با اشاره به برخی از موفقیت‌های پلیس در استان کردستان گفت:‌ امسال 724 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد که شاهد افزایش 57 درصدی کشف در این زمینه هستیم، ضمن اینکه دستگیری خرده فروشان مواد مخدر 102 درصد و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر نیز 20 درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: در این مدت 471 هزار و 560 لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 123 درصد افزایش یافته است.
وی با اشاره به راه‌اندازی دفاتر پلیس فتا در شهرستان‌های بیجار، دیواندره، کامیاران و دهگلان تاکید کرد: کلانتری 11 بانه و ساختمان جدید گذرنامه نیز امسال افتتاح شد.
6108/9102

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/92810/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد

تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه

آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه

انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور

گردنه «تته» بعد از 5 ماه بازگشایی شد

تشکیل یک استان جدید تصویب شد

بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!

رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر

دریبل دیدنی «امباپه» در بازی شب گذشته مقابل لوریان

10 گل شگفت انگیز آرسنال توسط تیری آنری

درخواست ژاوی از ستاره بارسا

لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد

ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی

مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد

شرط ژاوی مشخص شد

گران‌ترین بازیکن تاریخ انگلیس خانه نشین شد

سرمربی ازبکستان: ایران یکی از بهترینهای جهان

صحنه‌ای وهمناک درانگلیس مدل فیلم‌های آخرالزمانی

حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود

حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل

نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان

احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی

افزایش بیماران خاص در کرمانشاه

رقابت بیش از 39 هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری

تزریق 3.5 میلیون متر مکعب آب به تالاب هشیلان

انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور

برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی

از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

توضیحات قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابوی محیط زیست

تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابودی محیط زیست

خیابانی: از جان استقلال و پرسپولیس چه میخواهید؟

فصل رویایی امباپه؛ رئال منتظر فوق ستاره

ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت

عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی

خواهش لاپورتا از ژاوی؛ مربی بزرگ نیست، بمان!

فیلیپین نخستین حریف دختران والیبالیست در آسیا

تیم رویایی 4 نفره لامین یامال ستاره جوان بارسلونا

حضور در بازی‌های 2024 چقدر هزینه دارد؟

14 گل رونالدینیو که جهان را شوکه کرد

بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد

انجام عمل تاوی در بخش آنژیوگرافی قلب بیمارستان امام علی (ع)

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند

بازگشایی گردنه معروف پس از 5 ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد

بهبود 9 پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه

دکلمه خوانی زیبا با صدای خسرو شکیبایی

از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!

گل قیچی دیدنی جانلوکا اسکاماکا به فیورنتینا