عصر کرد
بیش از 305 هزار تماس با سامانه 2020 کردستان ثبت شد
سه شنبه 24 دي 1398 - 11:26:29
عصر کرد - سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: اپراتورهای سامانه 202 مخابرات از ابتدای امسال تاکنون به 305 هزار و 55 تماس مشترکان در استان پاسخ داده‌اند.

آزاد حکمت روز سه‌شنبه اظهار داشت: اپراتورهای سامانه 2020 منطقه کردستان به صورت 24 ساعته در چهار شیفت کاری پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان در مناطق مختلف استان هستند.
وی زمان صف انتظارِ هر مشترک با مرکز 2020 مخابرات را به صورت میانگین 15 تا 20 ثانیه اعلام کرد و افزود: به دلیل افزایش اپراتورها این زمان نسبت به گذشته کاهش محسوسی یافته است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه اپراتورها پاسخگوی بیش از 95 درصدِ تماس‌های مشتریان است، اضافه کرد: عدم پاسخگویی به مابقی تماس‌ها به علت قطع شدن ارتباط از سوی مشترک و یا بروز مشکلات فنی است.
حکمت بر اهمیت پاسخگویی در حداقل زمان ممکن و جلب رضایت مشتریان در تحقق اهداف مخابراتی و شعار ارتباطی فراگیر، تعامل 2 سویه با مشتریان و شفافیت در پاسخگویی صحیح تاکید کرد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 98 هزار و 726 هزار پورت اینترنت پرسرعت به مشتریان در سطح استان واگذار شده است، گفت: امسال هشت مرکز شبکه دیتای Tellabs توسعه یافته است و بیش از 130 سرویس دیتای اختصاصی به سازمان‌ها، ادارات و بانک‌های استان واگذار شد.
در حال حاضر 581 هزار و 928 شماره تلفن ثابت منصوبه در کردستان وجود دارد که 490 هزار و 442 مورد با ضریب نفوذ حدود 30 درصد مشغول به کار است.
برچسب‌ها
کردستان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران

http://www.Kurd-Online.ir/fa/News/103589/بیش-از-305-هزار-تماس-با-سامانه-2020-کردستان-ثبت-شد
بستن   چاپ