عصر کرد
762 شکایت در سامانه 195 کردستان ثبت شد
شنبه 5 بهمن 1398 - 08:35:28
عصر کرد - سنندج - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 762 مورد شکایت مربوط به اینترنت، تلفن‌همراه، تلفن ثابت و خدمات پستی در سامانه 195 این استان ثبت شده است.

مشترکان می­‌توانند از طریق تماس با تلفن گویای 195، درخواست، شکایت، انتقاد یا پیشنهاد خود را در خصوص خدمات ارائه شده­ زیرمجموعه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کنند.
فردین سعیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این 762 شکایت ثبت شده، 406 مورد در حوزه اینترنت، 88 مورد تلفن ثابت و 221 مورد نیز مربوط به تلفن همراه بود.
وی اضافه کرد: امسال همچنین 13 مورد شکایت از خدمات پستی، 6 مورد تشعشات، 17 مورد دفاتر پیشخوان و 11 مورد خدمات ارزش افزوده در سامانه 195 استان به ثبت رسیده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان میانگین رسیدگی به شکایات را هفت روز کاری اعلام کرد و گفت: شهروندان می‌توانند از طریق اپلیکیشن یا شماره تلفن رایگان 195 و سایت اینترنتی www.195.ir شکایات خود را مطرح کنند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.
سعیدی افزود: کردستان امسال کمترین شکایات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را در میان استانهای تحت پوشش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی غرب کشور داشته است.
در حال حاضر بیش از یک میلیون و 268 هزار مشترک در کردستان از اینترنت پرسرعت و 461 روستای کردستان از پهن باند اینترنت بهره‌مند و به شبکه ملی اطلاعات کشور متصل شده‌اند، ضمن اینکه تمام شهرهای استان زیر پوشش نسل سه و چهار تلفن همراه هستند.
برچسب‌ها
کردستان ارتباطات فناوری اطلاعات تلفن همراه

http://www.Kurd-Online.ir/fa/News/104456/762-شکایت-در-سامانه-195-کردستان-ثبت-شد
بستن   چاپ