عصر کرد
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:
ارائه خدمات حداکثری به مشترکان اولویت اصلی شرکت مخابرات است
دوشنبه 11 فروردين 1399 - 09:11:03
عصر کرد - سنندج - مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ارائه حداکثری خدمات به مشترکان را یکی از اولویت های اصلی این شرکت در سال 99 عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، سیدمجید صدری ضمن اعلام این مطلب بیان کرد: شرکت مخابرات ایران، طی سال گذشته، توانست با اتخاذ سیاستهای حمایتی از جمله همکاری با تولیدکنندگان داخلی، مدیریت موثر هزینه ها و انجام پروژه های بهبود، جایگاه خود را در عرصه داخلی حفظ و تقویت نماید.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین اظهار داشت: با استفاده از توان متخصصان داخلی در حوزه ارتباطات، در سال 1398 توسعه چشمگیری در استفاده از تجهیزات داخلی با تکیه بر توان تولیدکنندگان داخل کشور انجام شد.
وی افزود: علی رغم تحریم های همه جانبه با حمایت ازتولیدکنندگان داخلی بخش عظیمی از نیازهای فنی شرکت در راستای رونق تولید داخل برطرف شد، به نحوی که در سال گذشته با رویکرد تکیه بر نهضت تولید داخل، علاوه بر کاهش وابستگی به شرکت های خارجی، از فرصت های خلق ایده و تولید فناوری در داخل کشور حمایت های شایانی انجام شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به وقوع حوادث غیرمترقبه مانند سیل، زلزله در سال 98 از تامین نیازهای هموطنان در این ایام به طور کامل توسط مخابرات یاد کرد و افزود: در تمام سال گذشته از ارتباطات پایدار در زمینه ثابت و دیتا درمناطق مختلف کشور برخوردار بودیم.
صدری با اشاره به اهم دستاوردهای شرکت گفت: رسیدن به توسعه 2500 کیلومتر فیبر نوری، 250 کیلومتر کابل مسی، نصب و راه انداری بیش از دویست و پنجاه سایت وای فای عمومی که در سال 99 به بهره برداری می رسد، از اقدامات مهم بوده است.
وی افزود: در سال گذشته، تعداد پورت های اینترنت پرسرعت بهره برداری شده با رشد 8 درصدی به پنج و نیم میلیون پورت، میزان منصوبه تلفن ثابت به 37 میلیون و ضریب نفوذ تلفن ثابت به 37 درصد رسید.
وی گفت: تحقق دسترسی سریع به خدمات در تمام لایه ها، ارایه خدمات و سرویس های مورد نیاز اپراتورهای همراه و ثابت، افزایش تعداد روستاهای دارای اینترنت پرسرعت به 14 هزار و 500 و رسیدن روستاهای دارای ارتباط به 51 هزار روستا از جمله مهم ترین دستاوردها درسال 98 بوده است.
وی بیان کرد: بهبود قابل‌توجه در شاخص‌های کیفی شبکه اعم از latency، جیتر و کاهش پینگ، برای اکثر مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت در ماه‌های گذشته محسوس بوده است.
وی با اعلام اینکه 55 درصد سهم بازار و ترافیک باند پهن ثابت در سراسر کشور متعلق به شرکت مخابرات ایران است، گفت: سهم ترافیک مصرفی کل کشوردر انتهای سال به 8400 ترابایت رسید. وی همچنین اظهار داشت: افزایش رضایتمندی و توسعه خدمات کاربرپسند ،ارایه کمپین های مختلف در جهت رفع نیازهای مشتریان ،افزایش شش درصدی شاخص nps (رضایت مندی مشتریان)نیز از اقدامات مهم سال 98 بود.
صدری گفت: ارزش بازار سهام مخابرات ایران رشد 185 درصدی را در سال 98 تجربه کرد و میانگین قیمت هر سهم شرکت مخابرات به رشد سه و نیم برابری رسید.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین گفت: در راستای تحقق و ترویج، خدمات الکترونیک وارایه درگاه های مختلف غیرحضوری مانند ارتقای سامانه 2000، ارتقای سامانه 2020، کد دستوری ستاره 2020 مربع، و بخش مخابرات من در پرتال شرکت مخابرات انجام شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های دولت الکترونیک خاطرنشان کرد: با توجه به ایفای نقش مسئولیت‌اجتماعی خود، وتوجه بیشتر به دولت الکترونیک، در سال 98 قبوض کاغذی کارکرد هزینه تلفن ثابت مشترکان را در تمام استان‌ها و مناطق مخابراتی حذف شد.
وی افزود: حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت در سراسر کشور باعث کمک به حفظ محیط زیست و صرفه جویی حدود 100 میلیارد تومانی شد.
صدری در پایان سخنان خود ضمن آرزوی سالی خوش برای همکاران و تشکر از فعالیت های شبانه روزی و جهادی تمام کارکنان، از حمایت های سهامداران شرکت، اعضای هیات مدیره و مجموعه وزارت ارتباطات در مسیر تحقق اهداف پیش بینی شده قدردانی کرد.

http://www.Kurd-Online.ir/fa/News/111838/ارائه-خدمات-حداکثری-به-مشترکان-اولویت-اصلی-شرکت-مخابرات-است
بستن   چاپ