عصر کرد
مدیرمخابرات منطقه کردستان:
52 هزار و 455 تماس با اپراتورهای 20117 کردستان برقرار شده است
چهارشنبه 24 مهر 1398 - 08:41:23
عصر کرد - سنندج – مدیر مخابرات منطقه کردستان از برقراری 52 هزار و 455 تماس با اپراتور 20117 در این استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، آزاد حکمت با اشاره به اینکه سامانه های غیرحضوری در شرکت مخابرات ایران و همسو با آن در منطقه کردستان، با هدف رفاه مشتریان وسرعت بخشیدن به انجام امور راه اندازی شده اند، افزود: سامانه 20117 (خرابی تلفن) یکی از درگاه های ارتباطی مشتریان برای اعلام مشکلات تلفن ثابت می باشد که به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان است.
وی بیان کرد: مشتریان مخابراتی در استان برای اعلام و رفع خرابی تلفن ثابت خود باید با شماره 20117 تماس و شماره تلفن خراب خود را به این سامانه اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی تلفن آنان اقدام شود.
حکمت با بیان اینکه پاسخگویی به مشتریان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه 20117 به صورت مکانیزه در تمام مراکز مخابرات استان کردستان فعال است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 52 هزار و 455 تماس با سامانه 20117 استان برقرار شده است که به تعداد 24 هزار و 8 مورد آن پاسخ داده شده است و مابقی تماس های گرفته شده یا غیر مرتبط بوده اند و یا مشکل خرابی نداشته اند.
وی اقدامات اولیه ای که باید توسط مشترک انجام شود را تشریح کرد و یادآور شد: هر مشترک قبل از تماس با 20117 برای اعلام خرابی تلفن باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم‌کشی داخل ساختمان، عدم وجود باتری سالم در دستگاه گوشی، قطع خط تلفن بدلیل بدهی و عبور سیم تلفن از مسیر های کابل برق و... اطمینان پیدا کند .
وی تصریح کرد: بیش از 40 درصد از خرابی های تلفن ثابت اعلام شده به مرکز 20117 مربوط به مشکل سیم کشی داخلی یا گوشی تلفن مشترکان است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه پرسنل مخابرات منطقه کردستان در راستای صیانت از حقوق مشتریان و تحقق مشتری مداری از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد، افزود: از زمان ثبت خرابی شماره تلفن ثابت در سامانه ، حداقل یک ونیم ساعت و حداکثر پنج ساعت نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.
وی عنوان کرد: 581 هزار و 928 شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که 488 هزار و 779 خط آن با ضریب نفوذ 30 درصد مشغول بکار است.
حکمت گفت: پرسنل 20117 استان کردستان در دوشیفت کاری به صورت 24 ساعته سوالات و مشکلات مشتریان تلفن ثابت را پاسخگوهستند ونسبت به رفع خرابی ها اقدام می نمایند.

http://www.Kurd-Online.ir/fa/News/93319/52-هزار-و-455-تماس-با-اپراتورهای-20117-کردستان-برقرار-شده-است
بستن   چاپ