عصر کرد

آخرين مطالب

360 میلیارد ریال اعتبار امسال در بخش ورزش کرمانشاه جذب شد ورزشي

360 میلیارد ریال اعتبار امسال در بخش ورزش کرمانشاه جذب شد
  بزرگنمايي:

عصر کرد -

عصر کرد


به گزارش ایرنا، «صابر رحیمی» روز یکشنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه در اداره کل ورزش و جوانان استان، اظهار داشت: 200 میلیارد ریال از اعتبار یاد شده برای تکمیل و بهره برداری از سالن پنج هزار نفری دهکده المپیک جذب شده است.
وی ادامه داد: 90 میلیارد ریال از این اعتبار هم برای اجرای مجتمع ورزشی محله آقاجان و هفت میلیارد ریال هم برای اجرای چند پروژه ورزشی در مجموعه 15 خرداد جذب و هزینه شده است.
رحیمی احداث استخر استاندارد رشته کانوپولو با تمام شاخص های بین المللی در ابعاد 50 در 40 متر، احداث زمین اسکیت، اسکواش و گلف، احداث پیست دوچرخه سواری در مجموعه ورزشی 15 خرداد و میدان سوارکاری در دهکده المپیک را از جمله مهمترین پروژه های ورزشی در دست ساخت عنوان کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد با پیشرفت خوبی که پروژه های ورزشی در دست ساخت دارند تا پایان مرداد امسال شاهد افتتاح و بهره برداری از آنها باشیم.
وی گفت: امروز همه نقاط استان از پروژه های ورزشی بهره مند هستند و حتی افرادی در دورافتاده ترین روستاها و ساکنان نقاط صفر مرزی هم از این امکانات بهره مند و برخوردارند.
رحیمی همچنین پرداخت هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج را از مهمترین برنامه های انجام شده اداره کل و جوانان استان برشمرد و گفت: خوشبختانه با تیم همراهی که در استان داریم اجرای برنامه برای ورزشکاران و جوانان به خوبی در حال انجام است.
حمایت از برنامه های انجمن ورزشی نویسان کرمانشاه
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه با ابراز خرسندی از روی کار آمدن چهره های ورزشی، جوان و با انگیزه در قالب هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه، ضمن اعلام حمایت از برنامه های این انجمن، گفت: انتظار می رود با اجرای برنامه های موثر و راهبردی شاهد ارتقای ورزش استان و توسعه هرچه بیشتر آن باشیم.
وی با بیان اینکه اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان طرح ها و برنامه های خوبی برای بهتر دیده شدن فعالیت های خبرنگاران ورزشی دارند، افزود: اداره کل ورزش و جوانان نیز وظیفه خود می داند به این انجمن کمک کرده تا بخشی از زحمات و تلاش های این قشر جبران شود. 
رحیمی، خبرنگاران ورزشی را یاوران و حامیان واقعی ورزش استان معرفی کرد و گفت: همواره تلاش کرده ایم تا از نظرات، انتقادها و پیشنهادات سازنده آنها برای بهتر شدن وضعیت کاری خود استفاده کنیم.
مقام عالی ورزش کرمانشاه در پایان بار دیگر بر لزوم حمایت از انجمن ورزشی نویسان استان تاکید کرد و گفت: در این راستا اقدامات لازم از سوی اداره کل ورزش و جوانان انجام خواهد گرفت.
تایید عضویت 34 نفر در انجمن ورزشی نویسان کرمانشاه
رییس هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه نیز در این دیدار با اشاره به ثبت نام 40 خبرنگار برای عضویت در این انجمن، گفت: با بررسی مدارک و سوابق افراد و ارسال آن به شعبه مرکزی ورزشی نویسان کشور، عضویت 34 نفر مورد تایید قرار گرفت.
«فاطمه احمدیان» ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده راه اندازی کمیته های تخصصی زیر مجموعه انجمن شامل کمیته های آموزش، پیشکسوتان، روبط عمومی، ارزیابی و عکاسان بوده و روسای آنها نیز تعیین شده اند.
وی در عین حال خبرنگاران ورزشی را جزو زحمتکش ترین خبرنگاران استان معرفی کرد و گفت: شایسته است برای جبران بخشی از زحمات آنها تسهیلاتی مانند استفاده رایگان از امکانات ورزشی اختصاص یابد.
وی همچنین اختصاص یک مکان برای انجمن ورزشی نویسان استان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدوارم با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان این مکان در فضایی مناسب اختصاص یابد تا جلسات و نشست ها و دیدار با خبرنگاران ورزشی به شکل منسجم در آن برگزار شود.

عصر کرد

پیشنهاد برگزاری اولین جشنواره ورزشی نویسان کرمانشاه
نایب رییس اول هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه نیز در این دیدار، پیشنهاد برگزاری جشنواره تخصصی تولیدات خبری در حوزه ورزشی را میان خبرنگاران این حوزه مطرح کرد که مورد استقبال رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان قرار گرفت.
«مسعود اسماعیلی» افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند در شناسایی خبرنگاران توانمند ورزشی موثر باشد و باعث افزایش انگیزه در آنها و انتشار گزارش های اثرگذار شود.
وی خاطرنشان کرد: جشنواره ورزشی را می توان ابتدا به صورت استانی، سپس منطقه ای و در نهایت کشوری برگزار کرد تا شاهد رقابت سالم و سازنده ورزشی نویسان کرمانشاه با خبرنگاران ورزشی استان های همجوار و دیگر مناطق کشور باشیم.
نایب رییس اول هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان کرمانشاه در عین حال از آمادگی رسانه های ورزشی برای انتشار گزارش عملکرد اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی خبر داد و گفت: بیان عملکردهای صورت گرفته باعث افزایش انگیزه در جوانان برای ورزش کردن و اطلاع رسانی به آنها برای استفاده از امکانات ورزشی و چگونگی عضویت در هیات های ورزشی مورد علاقه می شود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان و دیگر نهادهای مسوول شاهد ارتقای جایگاه خبرنگاران ورزشی و فراهم شدن شرایط لازم برای استفاده از فضاهای ورزشی به صورت رایگان برای این قشر زحمتکش و کم توقع باشیم.
در این دیدار «مریم قوی»؛ نایب رییس دوم و «مهدی حشتمی» خزانه دار هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان کرمانشاه نیز مطالبی بیان داشتند.
برچسب‌ها اسکواش وزارت نفت سازمان برنامه و بودجه افتتاح طرح وزارت ورزش و جوانان کرمانشاه اعتبار پروندهٔ خبری کارنامه دولت تدبیر در سینه ستبر ایران

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/216798/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شاعرانه/ چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال

میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ ها باقی می‌ماند

عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان

رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد

عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم

شوت های قویتر از موشک در رقابت های لالیگا

بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو

معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور

پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو

ستاره تیم ملی در یک‌ قدمی آقای گلی جام ملت‌ها

صعود مس رفسنجان به جمع 8 تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان

جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد

عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)

138 صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند

تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد

دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور 50 عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد

سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد

سنندج مهد عقلانیت و آزاداندیشی است

برگزاری 19 عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی

ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج

افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم

شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند

رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است

داستانک/ سمعک با کارکرد متفاوت

شغل جدید ستاره نیوکسل؛ راننده کامیون!‏

دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک

خلاصه بازی مس رفسنجان 1(5) - پیکان 1(4)

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است

برگزاری 19 عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج

پیکر امام جمعه سابق جوانرود تشییع و خاکسپاری شد

بازگشایی بازارچه‌های "هنگه‌ژال و سیف" در حال پیگیری است

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی

برای خریدن کتاب هایی درباره اهل بیت(ع) به چه چیزهایی باید توجه شود؟

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

فتحی قهرمان مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بزرگسالان شد

نتایج فینال 5 وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد

آنالیز یک تغییر؛ کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

بنزما و طلسم بزرگان؛ کریم را چه می‌شود!‏

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

80 بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد

"کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد

دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد