عصر کرد

آخرين مطالب

اعلام حمایت علمای اهل‌سنت استان کرمانشاه از آیت‌الله رئیسی/ رئیسی راه‌حل جدی برای حل مشکلات معیشتی مردم دارد اجتماعی

اعلام حمایت علمای اهل‌سنت استان کرمانشاه از آیت‌الله رئیسی/ رئیسی راه‌حل جدی برای حل مشکلات معیشتی مردم دارد
  بزرگنمايي:

عصر کرد -

عصر کرد


گروه استان‌ها_ ائمه جمعه و علمای اهل سنت استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌هایی از سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 حمایت و بر حضور حداکثری در انتخابات همگام با سایر قومیت‌ها و مذاهب تاکید کردند. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه ، اکنون بار دیگر تعیین سرنوشت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به دست ملت شریف ایران گرده خورده است و ملت همچون دوره‌های گذشته با توجه به شرایط حساس داخلی و لزوم افزایش اقتدار بین‌المللی در این انتخابات حضوری پرشور خواهند داشت.
اهل سنت استان کرمانشاه همگام با سایر اقشار در راستای ایجاد وحدت و همدلی بیشتر حضور در این انتخابات را وظیفه شرعی خود می‌دانند و انتظار دارند در دولت بعدی براساس منویات مقام معظم رهبری توجه به رفاه عمومی به ویژه اقشار مستضعف جامعه، مبارزه جدی با فقر و فساد، محرومیت‌زدایی، استفاده از ظرفیت نخبگان مدنظر باشد.
علمای اهل‌سنت کرمانشاه همگی بر این اذعان داذند که نیروهای انقلابی برای یک هدف مشترک، تغییر وضع موجود و به‌روی کار آمدن آیت‌الله رئیسی گرد هم جمع شده‌اند و بر این باورند که مردم می‌توانند در روز 28 خردادماه با انتخاب آیت‌الله رئیسی به بی‌عدالتی‌ها، ناکارآمدی‌ها، نابرابری‌ها و رانت‌خواری‌ها پایان دهند.
ماموستا محمد محمدی، امام جمعه شهرستان روانسر با بیان اینکه شرکت در انتخابات بهترین پاسخ به همه کسانی است که دنبال دلسرد کردن مردم از حضور مردم در انتخابات و قهر انتخاباتی هستند گفت: امیدواریم پس از روی کار آمدن آیت‌الله رئیسی، نیروهای بومی استان نیز در مدیریت‌های کشور مورد توجه قرار گیرند.
وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی در ریاست قوه قضائیه مردمی بودن و صداقت خود را به همه ثابت کردند افزود: با همراهی اقشار مختلف مردم در 28 خردادماه، رئیس‌جمهور انقلابی را با رأی بالا به دنیا معرفی خواهیم کرد و بدانیم که آیت‌الله رئیسی فردی اصلح است.
علما و شورای روحانیت اهل‌سنت استان کرمانشاه نیز حمایت قاطع خود را از آیت‌الله رئیسی اعلام کردند و بر این باورند، آیت‌الله رئیسی به مشکلات اهل‌سنت آگاه است.
ماموستا احمد فخری، امام جمعه جوانرود با بیان اینکه تخصص، تجربه، تلاش، برنامه و راهکار برای حل مشکلات، همراه با تقوای الهی، طهارت اقتصادی و مردمی بودن از نشانه‌های کاندیدای اصلح است گفت: برای پایداری امنیت و سربلندی ملت و عزت و اقتدار ایران اسلامی در انتخابات شرکت کنید.
آیت‌الله رئیسی: شهرک‌های صنعتی ‌با 40 درصد ظرفیت ‌کار می‌کنندحمایت اساتید و دانش‌آموختگان روان‌شناسی و مشاوره کشور از رئیسیکوثری: زاکانی در حمایت از آیت‌الله رئیسی اقدام جهادی کرد ماموستا ملاقادرقادری، امام جمعه پاوه با اشاره به اهمیت مضاعف انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری در داخل و خارج کشور اظهار کرد: تعیین وکیل برای پیگیری مطالبات مردم در همه ادوار تاریخ دارای اهمیت بوده و مهم‌ترین وظیفه وکیل هم دفاع از موکل است.
امام جمعه پاوه با اشاره به انتخابات مختلف برگزار شده در کشور در چهار دهه از عمر نظام اسلامی گفت: برخی از وکلای قبلی تعیین شده توسط مردم در جایگاه‌های مختلف، کمتر از حقوق موکلیان خود دفاع کرده‌اند و اگر دفاعی هم کرده باشند با توجه به مشکلات فراوان جامعه، این امر کمتر مشهود است.
وی با اشاره به اینکه در ادوار گذشته مردم را به صورت عمومی به حضور در انتخابات دعوت کرده‌ام ولی این دومین بار است که برای این امر مهم به صورت خصوصی شهروندان را برای حضور دعوت می‌کنم عنوان کرد: این انتخابات با انتخابات‌های گذشته خیلی متفاوت است و اهمیتی مضاعف هم در داخل و هم در خارج کشور دارد بنابراین حضور در انتخابات 28 خرداد 1400 بسیار مهم است و توقع از مردم ایران و به خصوص مردم کرمانشاه و مناطق کردنشین و اورامانات و پاوه حضوری فعال و سبز در این عرصه است.
قادری با اشاره به ضرورت انتخاب اصلح در این برهه کنونی افزود: از میان کاندیداها، آیت‌الله رئیسی، بر ما و اهل‌سنت کرمانشاه، به خصوص مردم پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی حق دارد، چرا که به پاوه تشریف آورده و از نزدیک با مردم این شهر گفت‌وگو کردند و مشکلات را بی‌واسطه از زبان مردم شنیدند.
وی با اشاره به اینکه رأی خود را به نام آیت‌الله رئیسی به صندوق خواهند انداخت گفت: از مردم شریف مناطق کردنشین بویژه مردم شریف کرمانشاه، برادران و خواهران اهل سنت و مردم نجیب پاوه و اورامانات دو توقع دارم نخست آنکه در انتخابات حضوری فعال داشته باشند و دوم اینکه به آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رأی بدهند.
امام جمعه اهل‌سنت شهرستان پاوه شرکت در انتخابات را قانون الهی قرآن، وجدانی و تکلیف دینی و شرعی دانست و عنوان کرد: شرکت در انتخابات عامل بسیار مهم و بزرگ این وحدت و یک‌دلی بوده و مشارکت بالا در پای صندوق‌های رای پیشرفت، توسعه، آبادانی و مردم‌سالاری به دنبال دارد و با رای و مشارکت بالا در پای صندوق‌های رای می‌توان مطالبات‌مان را از رئیس‌جمهور آینده مطالبه‌گری کنیم.امام جمعه پاوه گفت: برنده اصلی در انتخابات ملت ایران است و اکنون تمام دنیا اعم از دوستان و دشمنان چشم به ملت ایران دوخته‌اند و حضور حداکثری مردم به معنای نشاط، تقویت امنیت نظام و نشانه وحدت شیعه و سنی و اقوام مختلف در کنار یکدیگر است.
ماموستا قادری با بیان اینکه حضور حداکثری مردم نشانه حکمت رهبری، عقلانیت علما و بصیرت ملت ایران است عنوان کرد:امید داریم نتیجه انتخابات مایه خیر و برکت برای مملکت و انقلاب شود و بعد از انتخابات شاهد توجه بیشتر به معضل بیکاری در کشور به‌ویژه اورامانات باشیم.
وی با بیان اینکه امروز دشمنان و دوستان انقلاب چشم به حضور حداکثری ملت ایران دوخته‌‌اند گفت: آرزوی دوستان ما حضور پرشکوه است و هر رأی ایرانی گفتن نه به مخالفان نظام و کسانی است که خواب‌های غیرمیمونی را برای ما دیده‌اند و به طور قطع رأی هر فرد ایرانی در سرنوشت کشور تأثیرگذار است
اعضای شورای روحانیت پاوه نیز با حمایت از آیت‌الله رئیسی اعلام کردند که با توجه به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری 1٤00 و تبلیغات وسیع مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران، ضمن دعوت از عموم مردم به شرکت در انتخابات و همچنین پیرو سخنرانی خطیب جمعه پاوه، حاج ماموستا قادری در جمع روحانیون، فرهنگیان و معتمدان شهرستان مبنی برحمایت از آیت‌ الله رئیسی، اعضای شورای روحانیت اهل سنت شهرستان پاوه، حمایت خود را از موقف و موضع امام جمعه پاوه اعلام می‌دارند.
شورای افتاء اهل‌ سنت و ائمه جمعه و جماعات اهل‌سنت شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، جوانرود و قصرشیرین حمایت خود را از آیت‌الله رئیسی اعلام کردند و مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.
شورای روحانیت اهل‌سنت روانسر نیز با اشاره به اینکه بی‌تردید حضور متراکم، حداکثری و عمومی و در عین حال مومنانه و آگاهانه مردم در پای صندوقهای رای در انتخابات روز جمعه، حماسه شگفتی‌ساز و معجزه‌گون دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی و ایران عزیز خلق خواهد کرد اعلام کردند که حضور پرشور سیلی محکم دیگری به آمریکای تروریست خواهد بود.
روحانیون اهل سنت و معتمدین شهرستان روانسر بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و بیعت با منویات مقام معظم رهبری از همه مردم شریف استان کرمانشاه، به‌ویژه مردم مومن شهرستان روانسر خواستند ضمن حضور گسترده در انتخابات و گزینش فرد اصلح به عنوان رئیس‌جمهور و انتخاب افراد توانمند برای شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان یک وظیفه شرعی و ملی نسبت به این مهم توجه داشته باشند.
انتهای پیام/833/ش

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/220613/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گل دوم آرسنال به چلسی توسط بن وایت دقیقه 52

گل سوم آرسنال به چلسی توسط کای هاورتز دقیقه 57

گل چهارم آرسنال به چلسی توسط کای هاورتز دقیقه 65

حیدری: در اولین بازی خوشه طلایی، فقط یازده بازیکن داشتم

خلاصه بازی الهلال 2 - العین 1

اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس

گل پنجم آرسنال به چلسی توسط بن وایت دقیقه 70

ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک

مربی تراکتور از تیم ملی می‌آید

کامبک الهلال ناقص ماند؛ صعود العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا

چه کسی می داند...

گل اول لاتزیو توسط کاستیانوس در دقیقه 12

خطای شدید جکسون روی پای تومیاسو که داور از نشان دادن کارت قرمز صرف نظر کرد

ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟

گل سالم الدوساری به العین

به اتهام تجاوز؛ دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند

فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند

دلایل خسرو حیدری برای ترک خوشه طلایی!

شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک

صحنه جنجالی دربی لندن؛ چطور اخراج نشد!

بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان

آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود

شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!

عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی

توقیف 51 دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین

اطلاعیه قطعی آب در سنندج

عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است

عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان

ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به 5 میلیون دلار رسید

مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند

فال انبیا فردا چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 | فال پیامبران از حضرت شعیب تا حضرت خضر

ترکیه اس-400 را در مرز عراق مستقر می‌کند

کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند

کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند

7500 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد

کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است

افتتاح بیش از 80درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر

ضبط 700 کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه

ای بیخبران چه جای خواب است مرا

ترکیب آرسنال-چلسی؛ پوچتینو علیه صدرنشین

خیال کورتوا راحت است؛ لونین به خوبی جایم را پر کرده

عقب‌نشینی یوفا؛ لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد

پایان پیولی؛ زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد

عذرخواهی کارلوس کی‌روش از خسرو حیدری!

سیو برتر هفته 30 لیگ برتر پرتغال 2023/24

خسرو حیدری: رفتن به سپاهان اشتباه بود!

کنترل توپ های تماشایی ریاض محرز

آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!

ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو

برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب