عصر کرد

آخرين مطالب

خبرهایی از انتخابات شهرستان ها تا سیر نزولی کرونا در گیلانغرب اجتماعی

خبرهایی از انتخابات شهرستان ها تا سیر نزولی کرونا در گیلانغرب
  بزرگنمايي:

عصر کرد -

عصر کرد


به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سعید خدرویسی دادستان عمومی و انقلاب قصرشیرین گفت : شعبه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادگستری این شهرستان تشکیل شده و تاکنون چندین جلسه در خصوص پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی نیز برگزار گردیده تا از آرای مردم به عنوان حق‌الناس صیانت شود.
او با دعوت از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای برای خلق حماسه در 28 خرداد ماه در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شور‌های اسلامی شهر و روستا گفت : مشارکت آگاهانه مردم در عرصه تعیین سرنوشت تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کرده و باعث توسعه و پیشرفت کشور و تقویت پایه نظام می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب قصرشیرین افزود: 40 شعبه اخذ رای برای رای گیری از شهروندان پیش بینی شده و تدابیر لازم هم با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی امنیتی برای تامین امنیت انتخابات دیده شده است.
خدرویسی ادامه داد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را در کنار همه عوامل برگزار کننده انتخابات داریم و به طور یقین شاهد انتخاباتی سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم خواهیم بود.
او گفت: همه نامزد‌ها و هواران آن‌ها مُر قانون را رعایت کنند.
تعداد شعب اخذ رای شهرستان هرسین 102 شعبه است فرماندار هرسین تعداد شعب اخذ رای شهرستان را 102 شعبه اعلام کرد و گفت: 70 شعبه از این تعداد در بخش مرکزی و 32 شعبه در بخش بیستون مستقر است.
عبادالله کنجوریان از آمادگی مردم شهرستان هرسین برای شرکت در انتخابات 1400 خبر داد و افزود: ستاد انتخابات شهرستان در برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمسن دور شورای اسلامی شهر و روستا با همکاری هیأت‌های نظارت و اجرایی و همه دست‌اندرکاران انتخابات با تشکیل جلسات و برنامه ریزی‌های دقیق و لازم جهات برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه با در نظر گرفتن بالا بردن ضریب امنیتی در تمام شعب اخذ رأی و آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای روز 28 خرداد تدابیر لازم انجام شده است.
فرماندار هرسین ادامه داد: با نشست‌های انتخاباتی با دعوت از نخبگان، متنفذین، تشکل‌های سیاسی و مردم نهاد مبنی بر تشویق و ترغیب مردم شهیدپرور شهرستان برای حضور پرشور در انتخابات همه مردم شهرستان چه در بخش مرکزی چه در بخش بیستون آمادگی لازم را برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی همانند دیگر نقاط کشور دارند.
فرماندار هرسین تعداد شعب اخذ رای شهرستان را 102 شعبه اعلام کرد و افزود: 70 شعبه از این تعداد در بخش مرکزی و 32 شعبه در بخش بیستون مستقر است.
او در خصوص تمهیدات بهداشتی در نظر گرفته برای روز انتخابات، گفت: حفظ سلامتی مردم برای نظام و دولتمردان از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا با توجه به مصوبات ستاد کرونای استان و شهرستان تمامی پیش‌بینی‌های لازم را برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای دست‌اندکاران انتخاباتی و رأی دهندگان انجام شده است.
کنجوریان ادامه داد: برای هر شعبه اخذ رأی رابط بهداشتی معرفی شده و اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، ضدعفونی و سایر موارد لازم در اختیار شعب قرار می‌گیرد تا بتوانیم انتخاباتی سالم و پرشور در سطح شهرستان برگزار کنیم.
سیر نزولی ابتلا به کرونا در گیلانغرب رئیس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت: این شهرستان با وجود سیر نزولی ابتلا به کرونا و تنها پنج مورد بستری، وضعیت نارنجی، اما پرخطر دارد و مردم باید با رعایت دستورالعمل بهداشتی از قرمز شدن وضعیت جلوگیری کنند.
فریدون نوری افزود: برپایی گردهمایی‌های انتخاباتی پرازدحام برخی کاندیدا‌های شورا‌ها در این شهرستان مساله نگران کننده‌ای است در حالیکه باید دستورالعمل های بهداشتی به طور جدی رعایت شود، اما عدم رعایت موزاین بهداشتی، باعث شیوع مجدد کرونا می‌شود.
او ادامه داد: از ابتدای فروردین تاکنون از مجموع پنج هزار و 253 نمونه اخذ شده یک هزار و 244 مورد مثبت بوده که 17 از افراد مبتلا فوت کرده‌اند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت: با مشارکت سربازان خط مقدم بهداشت، بهورزان، مراقبین سلامت در پایگاه‌های سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی تا امروز سه هزار و 741 نفر از گروه‌های مختلف اولویت برای نوبت اول و 52 نفر نیز برای نوبت دوم واکسینه شده‌اند که 54 درصد سنین 70 ساله به بالا و همچنین ایثارگران و کادر درمان را شامل می‌شود.
نوری از آمادگی شهرستان برای اجرای طرح واکسیناسیون عمومی خبر داد و افزود: تمام پایگاه‌های مراکز جامع شهری و خانه‌های بهداشت آماده شده و 2 مرکز تجمیعی نیز در سالن ورزشی شهدا و دبیرستان امام صادق (ع) گیلانغرب با تجهیز و پیش بینی 16 تیم بهداشتی با همکاری بسیج و هلال احمر برای این منظور در نظر گرفته شده است.
او ادامه داد: یک مرکز خودرویی نیز برای واکسیناسیون افراد ناتوان با استقرار 2 تیم آماده شده تا به محض دریافت واکسن، طرح واکسیناسیون عمومی را اجرا کنیم.
نوری از به کارگیری 108 ناظر بهداشتی در شعب اخذ رای خبر داد و گفت: از ابتدای شروع اپیدمی کرونا در این شهرستان از 9 هزار و 644 نمونه اخذ شده، آزمایش 2 هزار و 533 نفر مثبت بوده و 82 نفر از مجموع مبتلایان فوت کرده‌اند .
انتهای پیام/د

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/220718/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

داستانک/ سمعک با کارکرد متفاوت

شغل جدید ستاره نیوکسل؛ راننده کامیون!‏

دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک

خلاصه بازی مس رفسنجان 1(5) - پیکان 1(4)

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است

برگزاری 19 عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج

پیکر امام جمعه سابق جوانرود تشییع و خاکسپاری شد

بازگشایی بازارچه‌های "هنگه‌ژال و سیف" در حال پیگیری است

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی

برای خریدن کتاب هایی درباره اهل بیت(ع) به چه چیزهایی باید توجه شود؟

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

فتحی قهرمان مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بزرگسالان شد

نتایج فینال 5 وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد

آنالیز یک تغییر؛ کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

بنزما و طلسم بزرگان؛ کریم را چه می‌شود!‏

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

80 بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد

"کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد

دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد

آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج

پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد

وقتی درد دل می‌کند؛ گوش باش، نگاه باش

شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان

عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم

غیرمنتظره؛ چه بلایی بر سر صلاح آمده!

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس

سندروم ژاوی همه‌گیر شد؛ تمدید 3ساله کونسیسائو

برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال

بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد

زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد

پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!

(ویدئو) بازگشایی صعب‌العبورترین گردنه کردستان پس از پنج ماه

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

گردنه تته پس از 5 ماه بازگشایی شد

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

اجرای موسی عصمتی میلیونی شد

مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم

آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی

درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی

ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏

سالگرد زادروز یوهان کرویف؛ منتخب حرکات دوران بازی نابغه هلندی