عصر کرد

آخرين مطالب

روایت فرمانده سپاه کردستان از دفاع مقدس؛ رزمندگان با کمترین امکانات دشمن را شکست دادند سياسي

روایت فرمانده سپاه کردستان از دفاع مقدس؛ رزمندگان با کمترین امکانات دشمن را شکست دادند
  بزرگنمايي:

عصر کرد -

عصر کرد


گروه استان‌ها - فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به روایتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: رزمندگان با کمترین امکانات دشمن را وادار به شکست کردند. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ، سردار سید صادق حسینی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با گرامیداشت یاد و نام همه شهدا و امام شهیدان و با تبریک فرارسیدن ایام سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ مجاهدت‌های ملت شریف ایران، شهدای والامقام، آزادگان و جانبازان سرافراز است که با کمترین و ناچیزترین امکانات، و اراده قوی، فولادین و عزمی راسخ در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح مقاومت کردند.
وی افزود: رزمندگان دفاع مقدس در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی تجاوز دشمن را به شکست تبدیل کردند تا امروز ما شاهد کشوری بزرگ با رهبری بزرگ و با ملتی شجاع باشیم.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده اهداف اصلی امامین انقلاب، شهدای اسلام و جهاد رزمندان سپاه اسلام است، تصریح کرد: امروز از دشمن بعثی خبری نیست و شهدای ما امامزادگان عشقند و این یعنی عزت، افتخار و شوکتی که خداوند به این ملت ارزانی داده است.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند 8 سال دفاع مقدس ملت ایران را آبدیده کرده است، گفت: خیلی از ملت‌های مسلمان دنیا به‌خاطر جنگ و عقایدشان با الگوگیری از ملت ایران در برابر استکبار جهانی ایستاده‌اند.
سردار حسینی خاطرنشان کرد: ما در این انقلاب رویش، زایش، جهش، قدرت و حرکت داشته‌ایم و این از برکت وجود جوانان برومندی‌ست که سودای حمل پرچم اسلام ناب و دفاع از کشور را داشته‌اند، بوده است.
وی اظهار کرد: رهبری خردمندانه و کاریزمای جمهوری اسلامی ایران در تاریخ جهان به عنوان الگو برای کشورهای جهان تبدیل شد و در ادامه نقشه‌های پیشرفتی را ترسیم و کشور ایران را به یکی از کشورهای قدرتمند در جهان تبدیل کرده تا هر روز شاهد پیشرفت روزافزون آن باشیم.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با یادآوری اینکه شکست دشمن متجاوز، صرفا یک پیروزی بر ارتش متجاوز نبود بلکه غلبه بر جبهه استکبار جهانی و پیروزی جبهه حق بر باطل و تحقق وعده‌های الهی و اراده ملت ایمانی و انقلابی با مدیریت رهبری امام(ره) بود، ادامه داد: این جنگ غلبه انقلابی اراده بر حمایت‌ها و تجهیزات سیاسی جهانی و استکباری غیرالهی بود و این افتخار امامین انقلاب و ملت شهید پرور این انقلاب است.
وی تأکید کرد: ما باید با تمام قدرت از همه داشته‌هایمان برای پیشرفت کشور و دفاع از اسلام و اجرایی کردن تدابیر امامین انقلاب کوشا باشیم.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان «تربیت نسل جوان انقلابی، تحصیلکرده و با انگیزه و حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، را یکی از وظایف امروز مسئولان خواند و خاطرنشان کرد: ما در قبل از انقلاب، بعد از انقلاب و در حین انقلاب افراد برجسته و شجاع را به عنوان بزرگترین سرمایه‌های این کشور و در راه این انقلاب از دست دادیم.
مسئولان در حفظ و حراست از بیت‌المال کوشا باشند
حجت‌الاسلام و المسلمین علی جعفرنژاد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک فرارسیدن سالگرد ایام دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی، جبهه استکبار آمده بود تا در دو سه ماه طومار جمهوری اسلامی را بپیچد و نظام تازه تأسیس انقلاب اسلامی را با فروپاشی رو به‌رو کند اما اراده خداوند بر این بود که این انقلاب به تمدن اسلامی در منطقه تبدیل شود.
وی با بیان اینکه امروز نشانه‌های تشکیل دولت و جامعه اسلامی در جهان قابل مشاهد است، گفت: به همه دنیا ثابت شده که این نظام و قدرت، نظامی الهی است و هیچ کس توان مقابله با آن را نخواهد داشت.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: امروزه کشورهای در حال جنگ با استکبار جهانی با الگوگیری از انقلاب اسلامی در مقابل هر گونه تجاوزی ایستاده‌اند و این برای انقلاب ما که سرمایه‌ای برای مردمان آزادی‌خواه در جهان است، جای بسی افتخار خواهد بود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به یادآوری فرموده امیرالمومنین علی(ع) در نهج‌البلاغه اشاره و مسئولیت را امری بسیار سنگین خواند و تصریح کرد: همه مسئولان باید تقوا پیشه کرده و در حفظ و حراست از بیت‌المال کوشا باشند.
حجت‌الاسلام و المسلمین جعفرنژاد از مسئولیت به عنوان یک امانت یاد کرد و گفت: مسئولیت باید به اهلش سپرده شود تا بتوان آن را به نیکی به سرانجام رساند.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات چند ساله سرهنگ پاسدار جمشید آزادی‌پور تقدیر و سرهنگ پاسدار سعید شعبانی به‌عنوان معاون جدید هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان معرفی شد.
همچنین از سرهنگ پاسدار شکری منعم معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس تکریم و سرهنگ میکاییل شاهرخی به عنوان معاون جدید هماهنگ‌کننده ولی‌فقیه در سپاه کردستان معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار سعید شعبانی قدردانی و برادر پاسدار محرابی‌فر به عنوان معاون جدید بازرسی فرماندهان و امور حقوقی سپاه استان معرفی شد.
انتهای پیام/481/ ع

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/244009/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی

برای خریدن کتاب هایی درباره اهل بیت(ع) به چه چیزهایی باید توجه شود؟

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

فتحی قهرمان مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بزرگسالان شد

نتایج فینال 5 وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد

آنالیز یک تغییر؛ کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

بنزما و طلسم بزرگان؛ کریم را چه می‌شود!‏

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

80 بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد

"کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد

دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد

آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج

پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد

وقتی درد دل می‌کند؛ گوش باش، نگاه باش

شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان

عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم

غیرمنتظره؛ چه بلایی بر سر صلاح آمده!

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس

سندروم ژاوی همه‌گیر شد؛ تمدید 3ساله کونسیسائو

برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال

بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد

زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد

پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!

(ویدئو) بازگشایی صعب‌العبورترین گردنه کردستان پس از پنج ماه

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

گردنه تته پس از 5 ماه بازگشایی شد

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

اجرای موسی عصمتی میلیونی شد

مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم

آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی

درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی

ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏

سالگرد زادروز یوهان کرویف؛ منتخب حرکات دوران بازی نابغه هلندی

ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد

6 اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار

طرح باک پُر در مرز پرویزخان به‌صورت رسمی از روز شنبه اجرا می‌شود

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!

عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

بکار گیری منشی های خانم ممنوع شد

ششم اردیبهشت، روز سنندج

از زر و سیم جهان پاس نظر باید داشت