762 شکایت در سامانه 195 کردستان ثبت شد
سياسي
بزرگنمايي:
عصر کرد - سنندج - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 762 مورد شکایت مربوط به اینترنت، تلفنهمراه، تلفن ثابت و خدمات پستی در سامانه 195 این استان ثبت شده است.
مشترکان میتوانند از طریق تماس با تلفن گویای 195، درخواست، شکایت، انتقاد یا پیشنهاد خود را در خصوص خدمات ارائه شده زیرمجموعههای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کنند.
فردین سعیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این 762 شکایت ثبت شده، 406 مورد در حوزه اینترنت، 88 مورد تلفن ثابت و 221 مورد نیز مربوط به تلفن همراه بود.
وی اضافه کرد: امسال همچنین 13 مورد شکایت از خدمات پستی، 6 مورد تشعشات، 17 مورد دفاتر پیشخوان و 11 مورد خدمات ارزش افزوده در سامانه 195 استان به ثبت رسیده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان میانگین رسیدگی به شکایات را هفت روز کاری اعلام کرد و گفت: شهروندان میتوانند از طریق اپلیکیشن یا شماره تلفن رایگان 195 و سایت اینترنتی www.195.ir شکایات خود را مطرح کنند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.
سعیدی افزود: کردستان امسال کمترین شکایات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را در میان استانهای تحت پوشش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی غرب کشور داشته است.
در حال حاضر بیش از یک میلیون و 268 هزار مشترک در کردستان از اینترنت پرسرعت و 461 روستای کردستان از پهن باند اینترنت بهرهمند و به شبکه ملی اطلاعات کشور متصل شدهاند، ضمن اینکه تمام شهرهای استان زیر پوشش نسل سه و چهار تلفن همراه هستند.
برچسبها
کردستان ارتباطات فناوری اطلاعات تلفن همراه
-
شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵:۲۸
-
۴۳ بازديد
-
-
عصر کرد
لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/104456/