يکشنبه ۷ تير ۱۴۰۵
ورزشی

اقدام ویژه پارس جم در مسیر بازگشت به لیگ برتر

اقدام ویژه پارس جم در مسیر بازگشت به لیگ برتر
عصر کرد - ورزش ۳ /اگرچه کمیته استیناف چندی قبل درخواست پارس جنوبی برای بازگشت سه امتیاز کسر شده را رد کرد، اما مسئولان جمی همچنان پیگیر این موضوع هستند. با نتایجی که در ...
  بزرگنمايي:

عصر کرد - ورزش 3 /اگرچه کمیته استیناف چندی قبل درخواست پارس جنوبی برای بازگشت سه امتیاز کسر شده را رد کرد، اما مسئولان جمی همچنان پیگیر این موضوع هستند.
با نتایجی که در هفته سی و یکم لیگ دسته اول رقم خورد، پارس جنوبی جم حالا بیشتر از هر زمان دیگری امیدوار به صعود به لیگ برتر شده است. شاگردان رضا مهاجری با بردی دیروز مقابل نود ارومیه کسب کردند 48 امتیازی شدند و حالا آنها دو امتیاز با سایپا رده چهارمی و سه امتیاز با نفت آبادان رده سومی فاصله دارند.
با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته تیم سوم لیگ یک در مسابقه پلی‌آف به مصاف مس رفسنجان برود و برنده این مسابقه در فصل جدید لیگ برتر حضور داشته باشد، حالا جمی‌ها برای رسیدن به رتبه سوم تلاش خود را به کار گرفته‌اند.
این در حالی است که پارس جنوبی در ابتدای فصل با حکم سنگین کمیته انضباطی مبنی بر کسر سه امتیاز به خاطر عدم کسب مجوز ملی مواجه شده و با وجود اعتراض به استیناف ، این کمیته اقدامی برای بازگرداندن سه امتیاز جمی‌ها انجام نداد. در شرایطی که سه امتیاز کسر شده مس شهربابک چند هفته پیش برگشت، برای پارس جنوبی این اتفاق نیفتاد.
اگر سه امتیاز مذکور از پارس جنوبی کسرنمی‌شد، این تیم اکنون با 51 امتیاز و به واسطه پیروزی در بازی رودررو مقابل نفت آبادان در رتبه سوم جدول قرار داشت. از اینرو مدیران باشگاه جمی بار دیگر پیگیر بازگشت سه امتیاز خود شده‌اند.
مدیران پارس جنوبی در فاصله سه هفته تا پایان رقابت‌های لیگ یک مشغول رایزنی با مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف هستند تا بتوانند همچون مس شهربابک از سه امتیاز کسر شده خود دوباره بهره‌مند شوند و با شرایط عادلانه برای صعود به لیگ برتر تلاش کنند.
باید دید فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف چه تصمیمی در خصوص سه امتیاز کسر شده شاگردان رضا مهاجری خواهند گرفت و آیا این امر برای آنها محقق خواهد شد یا اینکه آنها با شرایط خاص به رقابت برای صعود به لیگ برتر تلاش خواهند کرد.


نظرات شما