عصر کرد

آخرين مطالب

بیسکویت فرخنده و حضور بهارانه در معابر ، همزمان با بهبود هویت بصری اقتصادي

بیسکویت فرخنده و حضور بهارانه در معابر ، همزمان با بهبود هویت بصری
  بزرگنمايي:

عصر کرد - بیسکویت فرخنده که در طول دهه‌های مختلف، مخاطبان ماندگار و وفاداری برای خود ساخته و طرفداران پروپا‌قرصی در میان گروه‌های سنی گوناگون دارد، این روزها در تلاش برای ایجاد ارتباطی به مراتب بیشتر با نسل جدید جوان و نوجوان کشور، کمپین‌های اطلاع‎رسانی مختلفی را در دست اجرا دارد.
اخیرا مشتریان و مخاطبان برند سرشناس و قدیمی بیسکویت فرخنده، ضمن مشاهده دگرگونی‌هایی در هویت، عناصر و المان‌های ظاهری این برند قدیمی، شاهد حضور گسترده این برند محبوب در تابلوهای تبلیغاتی شهرهای بزرگ کشور هستند.
بیسکویت فرخنده که در طول دهه‌های مختلف، مخاطبان ماندگار و وفاداری برای خود ساخته و طرفداران پروپا‌قرصی در میان گروه‌های سنی گوناگون دارد، این روزها در تلاش برای ایجاد ارتباطی به مراتب بیشتر با نسل جدید جوان و نوجوان کشور، کمپین‌های اطلاع‎رسانی مختلفی را در دست اجرا دارد.
یوسف قاضی عسگر، مدیر عامل شرکت فرخنده در خصوص ابعاد کمپین جدید فرخنده و حضور آن در تابلوها و گذرگاه‌های شهرهای بزرگ ایران و اهداف اجرای این پروژه می‌گوید: «نگاهی به تاریخ بیسکویت فرخنده نشان می‌دهد که یکی از خصوصیت‌های بارز این مجموعه، که از دلایل اصلی موفقیت آن هم به شمار می‌رود، به کاربستن رویکردی انعطاف‌پذیر نسبت به تحولات بازار داخلی، مناسبات بازار بین‌الملل، ذائقه مخاطب و مشتری‌مداری؛ یعنی ارتباط پویا با مشتریان، بوده است.»
مدیر عامل فرخنده می‌افزاید: «کمپین اطلاع‌رسانی و ریبرندینگ بیسکویت فرخنده با هدف نمایشی نوگرایانه، روزآمد و زیبا از هویت بصری این برند در محیط‌های شهری، فضای دیجیتال و سایر مجاری اطلاع‌رسانی در حال اجراست تا با توجه به ذهنیت تنوع‌طلب جامعه و حس نوجویی و نو‌طلبی مخاطبان (بویژه نسل جدید)، نمایشی پویا و انعطاف‌پذیر از هویت بصری خود را با اتکا به المان‌های تازه و جذاب و همچنین یادآوری مقوله کیفیت محصولات، تنوع تولیدات و گستردگی بازار مصرف، به مخاطبین خود ارائه دهد.»
بیسکویت فرخنده و حضور قدرتمند در بازارهای مدرن
مدیر عامل فرخنده در خصوص تحولات اخیر این برند ریشه دار ایرانی در بخش نشانه‌های بصری‌، می‌گوید: «فرخنده که با ریشه‌هایی در گذشته، در پی ساختن افق‌های جدیدی در آینده و بهبود هویت بصری است، تلاش کرده تصویر و تجربه جدیدی را برای مصرف کنندگان خلق کرده و برای حضور قدرتمند در بازارهای سنتی و دیجیتال به طور همزمان آماده باشد.»
به گفته وی، برند فرخنده که سال‌های متمادی به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولید‌کنندگان بیسکویت در فلات مرکزی ایران و از فعالان اصلی بازار بیسکویت کشور بوده و مدت‌هاست که موفقیت‌های جهانی بسیاری در صادرات و اخذ تاییدیه‌های جهانی کیفیت و مدیریت به دست آورده، تغییرات بزرگ و بنیادینی درعناصر برند و ساختار محصولات آغاز کرده است. این تحولات در حالی است که برندهای ایرانی به پیروی از الگوی جهانی کسب و کار، دو اصل «مشتری مداری» و «تحول دیجیتال» را به عنوان دو نیاز اساسی امروز مورد توجه قرار داده اند.
لازم به ذکر است که تغییرات گسترده در هویت بصری برند فرخنده، بهبود کیفی و زیباشناختی در شکل ظاهری و بسته‌بندی محصولات، ورود محصولات جدید به بازار، بازطراحی سایت اینترنتی، دسترسی ساده به اطلاعات محصولات و شبکه فروش، بخشی از دگرگونی‌های صورت گرفته در چارچوب پروژه ریبرندینگ فرخنده است که در کمپین اخیر بدان اشاره شده است.
برنامه ریبرندینگ بیسکویت فرخنده شامل بخش‌های مختلفی است که علاوه بر موارد فوق، شامل کمپین ردپای دیجیتال و مسابقه «شعر بازی» است که هدف مسابقه مزبور، ایجاد نوعی ارتباطی صمیمانه با مشتریان کم سن و سال‌تر در راستای اهداف مشتری‌مداری، ذکر شده است.
منبع:ion.ir

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/211421/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان

عشق زندگی می بخشد

نمایش درخشان دو دروازه‌بان پیکان مقابل مس

ادامه حیات، دغدغه دولت برای واگذاری سرخابی‌ها

مالکان جدید استقلال و پرسپولیس از کدام منبع برای دو تیم خرج می‌کنند؟

عملکرد پرسپولیس در مرحله 1/8 نهایی جام حذفی

آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی

خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان

خیز آنچلوتی برای تاریخ‌سازی در باشگاه رئال

پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول

بازگشت روماریو ستاره سابق برزیل پس از 16سال

قهرمان روس جهان و المپیک پیگیر وضعیت گرایی

خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز

گازرسانی به 100 واحد صنعتی در کردستان

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال

رقابت بیش از 500 داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری در کیش

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

داستانک/ انسان های بازنده

فوتبالیست‌هایی که قوانین را مجاب به تغییر کردند!

تمرینات انفرادی پادشاه روی تشک

گل برتر هفته 30 لیگ برتر پرتغال

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد

واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی

پیام وزیر ورزش به‌ مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم امباپه به بایرن بیاید

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش

دردسر توخل؛ غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ

گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت

تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار

راز لگد تاریخی کلینزمن؛ مقابل تراپاتونی گریه کردم!

نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»

صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان

طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی

تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان

اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد

امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه

آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز

استفاده 78 درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه

1 مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر

برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن

طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود

دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»

اعزام 2 کاروان 85 نفره از کرمانشاه به حج عمره

پنج هزار و 780 خانوار تحت پوشش بهزیستی