عصر کرد - تسنیم /سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران، با قراردادی رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم توکیو گریت برز ژاپن انتخاب شد.
باشگاه والیبال توکیو گریت برز ژاپن به طور رسمی از انتخاب موریسیو موتا پائز به عنوان سرمربی جدید خود برای فصل آینده رقابتهای اسوی لیگ (SV League) خبر داد.
پائز که سابقه هدایت ناموفق تیم ملی والیبال ایران را در کارنامه دارد، پس از نهایی شدن این قرارداد ابراز خرسندی کرد و گفت: «از بازگشت به ژاپن و پیوستن به خانواده توکیو گریت برز عمیقاً مفتخرم. تمام تلاش خود را برای باشگاه، تیم و هوادارانمان به کار خواهم بست. در فصلی که پیش رو داریم، دوشادوش کادر فنی و مدیریت و با احترامی متقابل، به سوی اهدافی مشترک گام برمیداریم و در کنار بازیکنان، به دنبال ایجاد روحیهای تیمی و قوی برای رشد تکتک اعضا هستیم.»
مدیران این باشگاه ژاپنی نیز با ابراز خرسندی از این انتخاب، تاکید کردند که تحت هدایت این مربی باتجربه، با تمام توان به عنوان یک مجموعه واحد برای موفقیت در مسابقات پیش رو خواهند جنگید.